Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [28 et 29 Juillet 2007] Tomorrowland @ Boom (Belgique)
Pages (51): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Insigma
je crois qu'il est lui-même conducteur de train.. enfin de RER

Il est en vacances mais je confirme : RER et Fret donc oué il est cheminot

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jul-19-2007 12:02  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
allen scott
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

allé encore 10J
espérons que ma tendinite rotulienne (non c'est pas une insulte ) disparaisse d'ici là.
faudrait pas que ça me gache un event tous frais payés

Old Post Jul-19-2007 12:20  France
Click Here to See the Profile for allen scott Click here to Send allen scott a Private Message Add allen scott to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by djmanu
Yavait des billets VIP pour les 2 jours à 400€ ou pour le dimanche seulement à 318€ ... Maintenant tu devrais savoir lequel tu as pris.

Je n'ai rien acheté du tout, c'est ID-T qui m'a proposé bien gentillement des billets et moi pensant que ça couvrirai les 2 jours, j'ai dit oui.

Et aujourd'hui je reçois bien 2 billets et un pass parking mais que pour le dimanche !!

De qui se moque-ton !! Si encore je pouvais acheter celui du samedi --> Pas grave, je viens incognito le samedi et je me la joue surVIP le dimanche mais la même pas possible !!

Même pas envie d'y aller du coup... si ca interesse qqun, j'ai une place VIP à donner mais elle va avec l'obligation de ramener Insigma à la gare le dimanche

Je pense que pour le remercier ce type, je vais lui envoyer un T-Shirt de la marque pour laquelle je travaille mais je le coupe en deux avant et je ne lui envois que le dos... On verra s'il trouve que c'est un cadeau

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Old Post Jul-19-2007 16:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Princesse

Je pense que pour le remercier ce type, je vais lui envoyer un T-Shirt de la marque pour laquelle je travaille mais je le coupe en deux avant et je ne lui envois que le dos... On verra s'il trouve que c'est un cadeau

J'attends de savoir quoi avec Alex et Audrey. Defcon c'est eux les chauffeurs dont tu parlais ?
C'est chaud c'est chaud je v etre coincé chez la friture

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-19-2007 17:50  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SL-K
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

Cet event me tente bien mais y a t il déjà un timetable?
je sens que toute les tête d'affiche vont encore mixer en meme temps

www.eternal-music.fr

"A dj set is more than just playing hit after hit. Dance means being hypnotized and being drawn in by the music. Perhaps nowadays that takes more effort. In the sixties and seventies we didn't have mobile phones and there was much stress.
There was probably more room to be open for new music. I'd like to challenge the crowd nevertheless.
With Armin Only I'd like to show that people are open for new and good music."

Armin Van Buuren - Armin Only 12/11/2005

S-Kape every Wednesday on TotaalFM 10h - 11h CET : The Prog Sessions
S-Kape every 4th Friday on TotaalFM : 14h - 16h CET : Trance in France Show

Old Post Jul-19-2007 17:52  France
Click Here to See the Profile for SL-K Click here to Send SL-K a Private Message Visit SL-K's homepage! Add SL-K to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
je crois qu'il est lui-même conducteur de train.. enfin de RER

Mouai enfin bon ... ce n'est pas avoir une haute estime du milieu dans lequel on bosse tout de même ... enfin soit ...

Run baby run !

Old Post Jul-19-2007 20:19 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:

J'attends de savoir quoi avec Alex et Audrey. Defcon c'est eux les chauffeurs dont tu parlais ?

Vi vi ils veulent rentrer pas trop tard sur Paris (genre partir vers 20h du festival) donc vois avec eux.

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jul-20-2007 07:30  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Oui ca y est m'ont répondu ce matin, ca roulotte pour moi donc plus besoin de me ramener pour celui qui prendrai les VIP de Princesse.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-20-2007 07:35  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
daniela69x
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2007
check tes PM princess

Old Post Jul-20-2007 07:53  France
Click Here to See the Profile for daniela69x Click here to Send daniela69x a Private Message Add daniela69x to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Tashita
Mouai enfin bon ... ce n'est pas avoir une haute estime du milieu dans lequel on bosse tout de même ... enfin soit ...

Oui c'est comme si moi je disais que les informaticiens font du msn et du parlottage sur des forums toute la journée

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jul-20-2007 08:15  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

Bon, aux dernières news, j'attends des nouvelles de la place qu'on doit me filer...

Waiting... but not to much

Old Post Jul-20-2007 18:22  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

quote:
Oui ca y est m'ont répondu ce matin, ca roulotte pour moi donc plus besoin de me ramener pour celui qui prendrai les VIP de Princesse.

suite aux evenements du weekend dernier je ne suis plus tres a l'aise au volant mais ne t'inquiete pas tu devrais rentrer sain et sauf!!!

on partira vers 19hOO stan

Old Post Jul-20-2007 18:32 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [28 et 29 Juillet 2007] Tomorrowland @ Boom (Belgique)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (51): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease ID #1 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDuderstadt - "Muhanjala" (Sean Tyas remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:22.

Forum Rules: