Originally posted by Config
Wie wil NU nog zoveel geld neerleggen voor Anelka? Jaren geleden als groot opkomend talent beschouwd maar nooit echt doorgebroken.. redelijk onbegrijpelijk dat men er jaren later nog zo'n som voor wil betalen
abramovic vergeten ?
Jan-11-2008 16:56
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by The_G0dfather
abramovic vergeten ?
zijn vriendin zal Anelka graag zien spelen zeker?
Ja oké, goeie speler enzo, ik denk niet dat iemand (buiten Config dan ) dat in twijfel trekt. Maar Chelsea heeft toch een batterij goeie spitsen? Anelka wordt nu toch vooral als vervanger van Drogba en Kalou aangetrokken heb ik begrepen, nu die twee op de Africa Cup zitten? Waarom ze dan zoveel geld neerleggen voor hem vraag ik me ook af. Dan hadden ze hem toch evengoed voor de rest van het seizoen kunnen huren?
Originally posted by Jasperovitsj
Ja oké, goeie speler enzo, ik denk niet dat iemand (buiten Config dan ) dat in twijfel trekt. Maar Chelsea heeft toch een batterij goeie spitsen? Anelka wordt nu toch vooral als vervanger van Drogba en Kalou aangetrokken heb ik begrepen, nu die twee op de Africa Cup zitten? Waarom ze dan zoveel geld neerleggen voor hem vraag ik me ook af. Dan hadden ze hem toch evengoed voor de rest van het seizoen kunnen huren?
ey ey, kheb enkel gezegd dat er jaren geleden toch verwacht werd dat ie nu verder zou staan. Natuurlijk is het een goeie speler, maar of het een klassespeler is, dat is dan weer een ander paar mouwen. Twas eerder dát wat ik wou aanhalen. Engeland al goed en wel, maar ik weet nie als je hem in staat moogt achten om in de CL telkens zijn gram te halen. I didn't think so.
quote:
According to the 2007 Forbes magazine, as of 3 August 2007, he had a net worth of $18.7 billion,[1] and according to Russian Finance magazine, as of January 2007, his fortune was $21.0 billion.[
that would make me smile every day all day
Jan-12-2008 11:21
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Kben eens curieus wat Anderlecht gaat doen tegen Waasland straks. Het zou echt een grap zijn als ze tegen een tweedeklasser uit de beker vliegen.