Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by moogwai
Zaterdag ben ik nog naar in de Matrixx geweest.. waar ene Johan Gielen weer eens goed bezig was... die tent is zeker vet.. goede sfeer.. gezellig druk.. geluid vond ik ook erg goed... vooral bij platen als M.O.R.P.H. - Mxm Overdrive (Benicio Remix) en Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix).. wat klinken deze toch altijd super

Maar die Garderbode van de Matrixx is echt zooooooooo dramatisch... (de entree trouwens ook... hebben ze maar 2 van die metaalpoortjes.. veels te weinig).. godverdomme gewoon 50 minuten zitten wachten op onze jassen.. terwijl wij al om 4.00 gingen... en de grootste massa nog moest komen

ik hoorde dat er juist een redelijke kut sfeer daar hangt, veel kampers die bij het minste je al gaan dreigen of je meteen in elkaar slaan.. ik wilde namelijk wel naar marco v gaan, uuh die komt binnenkort ook weer langs namelijk, samen met misja heilsloot dus daar wil ik wel heen, doen ze daar trouwens erg moeilijk met leeftijd etc.. ??

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-21-2002 15:06  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001
Drunk

Ik heb het afgelopen weekend een personeelsuitje gehad!
Flink gezopen!! Iedere keer als je glas half leeg was stond er alweer een nieuwe klaar
Dan worden zelfs de meest stomme spelletjes nog leuk!!

Old Post Jan-21-2002 15:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by TimeportE

ik hoorde dat er juist een redelijke kut sfeer daar hangt, veel kampers die bij het minste je al gaan dreigen of je meteen in elkaar slaan.. ik wilde namelijk wel naar marco v gaan, uuh die komt binnenkort ook weer langs namelijk, samen met misja heilsloot dus daar wil ik wel heen, doen ze daar trouwens erg moeilijk met leeftijd etc.. ??

Ben er sinds Johan Gielen ook niet meer geweest... dus mischien hebben die "kampers" de matrixx ontdekt... toen wij er waren was er trouwens wel een knok partijtje op het balkon.

Maar voor de rest vond ik het wel gemoedelijk toen.. vooral als je 50 minuten moet wachten op je jas.. zonder al te veel duw en trek werk.
Nou als dit bijvoorbeeld het geval is in laten we maar zeggen de Time-Out. dan weet ik zeker dat het uit de hand gaat lopen... en er flink gerost gaat worden.

Niemand van ons heeft zijn ID moeten tonen (en op een enkeling na zij we allemaal jonger als 21).... alleen sportsschoenen komen echt niet binnen...

Old Post Jan-21-2002 19:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
MAtrixx

Ja dit weekend zoals standaard op vrijdag begonnen in een kroeg wat op zich wel weer leuk was in de grootste ballentent van het dorp .

Zaterdag naar de MATRIXX geweest waar mishja hellsloot,marco V en resident JOchem draaiden...Het was op zich best een leuke avond geworden.Alle drie vond ik ze zeker goed draaien...Leuke club zag er zeker niet verkeerd uit. Heel erg powerzone achtig maar de sfeer???die was er dus totaal niet...Alleen maar sjonnen en anita's. Ja de rest waarmee ik was had het dus na een uurtje wel gezien..dus die stonden de hele avond stil..Heb ik toch maar het beste er van proberen te maken met een vriendinnetje.

Het deurbeleid is daar trouwens bagger...elke aap komt daar dus binnen.Gouden kettingen,oorbellen etc...
Ik ben trouwens wel met mijn sportschoenen binnen gekomen...ja kijk als ik airmax had aangetrokken dan zou ik niet zijn binnengekomen maar een beetje normale sneakers dan kom je denk ik wel binnen.

Maar ja wel een leuke avond maar ontzettende kutsfeer hing er rond

Old Post Feb-10-2002 15:20  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

whaAAAA!!!

kut..ik zie ineens allemaal foto;s online staan die niet online moeten zouden staan..)

whewhe..lol...ineens bij DE HELD VAN DE AVOND een foto van mezelf..ipv Marco V ..

komt ervan als je de hele tijd je foto's op je server 1.jpg enzo noemt..

owja..nu kunnen jullie genieten van mooie rode kruisjes

Old Post Feb-10-2002 15:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

Zal ook maar weer eens wat over mijn weekendje vertellen.
Vrijdagavond na het werk, 2100 uur klaar, cafeetje in geweest, beetje poolen en veel bier drinken
Tegen uurtje of 12 ff naar shoarmaboer geweest, daarna weer ander cafe in en weer flink zuipen.
Was tegn uurtje of 3 weer thuis, toen tot 5 uur OS Openingsceremonie gekeken.
Dus ging om uurtje of half 6 pitten
Zaterdags overdag nie veel gedaan, maar 's avonds naar Bill's Bar in Markelo geweest. Muziek en lichten nie echt geweldig, maar supersfeertje, heb me prima vermakat eigenlijk.
Kwam misschien ook wel door prettig gezelschap
Mooie dames
Die tent sloot om half 4 al weer, dus toen ff naar buiten beetje relxen en wat eten, daarna na huis, bleef bij een chickie slapen wat ik daar ontmoet had, dus dat was wel weer fun .
Ze heeft al wel een vriend, maar wat maakt dat uit..........
Was tegen uurtje of 5 thuis, toen ff beetje TV gekeken en daarna maar eens gaan "slapen".

Kijk nu al uit naar komend weekend

Trance Energy!!!

Old Post Feb-10-2002 17:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Ik dacht ik zal deze maar weer es opgraven dat doet het altijd goed.
Dit weekend na een slokje (of meer?) indrinken bij een vriend, via het Hof van Holland in The Kings beland... DJ Henk was weer lekker op dreef en draaide o.a. een gave, wat diepere, steviger remix van 4 strings - Into the night die ik nog niet kende... iemand ideeën? Anywayz heb het weer eens onwijs goed naar me zin gehad en een slaaptekortje opgebouwd dat ik waarschijnlijk toch niet meer goed maak deze week...

And how was your weekend....?

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Mar-04-2002 23:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by M_Peror
Ik dacht ik zal deze maar weer es opgraven dat doet het altijd goed.
Dit weekend na een slokje (of meer?) indrinken bij een vriend, via het Hof van Holland in The Kings beland... DJ Henk was weer lekker op dreef en draaide o.a. een gave, wat diepere, steviger remix van 4 strings - Into the night die ik nog niet kende... iemand ideeën?

dr Zijn er 14 van... zoek maar uit

Old Post Mar-04-2002 23:33 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
KarateKid

Dit weekend is niet echt veel bijsters gebeurd...Vrijdag een verjaardagsfeestje van mijn broertje.Zaterdag met een vriend naar IDance gegaan waar die moest draaien.Hij draaide zeker wel leuk maar ik dacht namelijk veel mooie rijke meisjes te zien maar dat viel toch weer es behoorlijk tegen ...erg gaar publiek en een ontzettend lelijke tent...Zondag nog naar filmpie gepakt en toen was het weekendje al weer voorbij.

Old Post Mar-04-2002 23:38  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

vooruit dan, ik zal hier ook maar weer eens een weekend uit het leven van de heer kolkman beschrijven...

vrijdagavond thuis gezeten.. weinig bijzonders gedaan.. beetje internetten... beetje tv kijken.. was nog een aardige film op geloof ik...

zaterdagavond... tsja.. ik denk, ik doe weer eens iets TOTAAL anders

en dus ben ik naar een zwaar metaalfeest oftewel heavy metalfeest geweest

wat een RARE types lopen daar rond zeg... veeeeeeeel lang haar, nog meer piercings enzo.. dikke lol

en bij vlagen toch een GEBEUK..echt LOL is dat.. iedereen loopt dan als gekken door mekaar heen een beetje op mekaar inbeukend en het is nog legaal ook

maar op 1 of andere manier hebben zulke feestjes altijd de nare neiging heel vroeg te beginnen (19.30 ) en helemaal vroeg te eindigen (0.00).

maarja, twas in Ede, en we moesten nog iemand anders ergens thuisbrengen, dus uiteindelijk lag ik er om 3.00 (voor mij doen, zekers in vergelijking met voorgaande weken) onwijs vroeg.

volgende morgen er weer belachelijk vroeg uit (8.00!!)... later op de dag nog verjaardag van mams gehad...

twas dus een beetje anders dan anders weekend

l8er

EDIT: ga NOOIT voor chickies naar een zwaar metaalfeest... moet je echt een vergrootglas meenemen want de meesten zijn niet echt dat je zegt cute/hot...

Hard = goed

Old Post Mar-05-2002 07:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

quote:
Originally posted by Optimus

dr Zijn er 14 van... zoek maar uit

F... 14!?!?
In een optimistische bui dacht ik nog ik download er wel een paar tot ik de juiste tegenkom... lama dat gaat niet werken...
Thnx anyway

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Mar-05-2002 07:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

-post gelopen
-karten
-lasergamen
-zuipen

zondag

- ajax - feyenoord

naar me bed....

massah

Old Post Mar-05-2002 08:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid1 [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNat Monday - Screaming Inside (Yertari Vocal Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:18.

Forum Rules: