Originally posted by pooley
ge zet niks gewoon gij, met uw veterinairehandjes
Mijn veterinairshandjes hebben ondertussen al allerhande metale hardingen ondergaan... Zo mochten die handjes varkensspoelwormen opensnijden, koppen van sprinkhanen uitpersen (van die coole vetdruppelkes ) en morgen een toffe haring opensnijden en de wormen ervan bestuderen. Ziehier foto's:
Een synq weegt 12.4 kg
Nov-03-2004 19:11
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
^ Dat ratje komt me nog bekend voor, we hebben ergens in middelbaar één van zijn soortgenootjes moeten opensnijden...
jama, tof is als ze u vertellen nadat ge met uuw handen onder het slijm zit, dat er eieren van die worm in da slijm zitten... Ik heb van men leven nog nooit mijn handen zolang gewassen
jama zeg, wijle moeten dat dan noges gaan tekenen ook!
Nov-03-2004 19:15
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Kaidreas
ej goorlap doe die foto's is weg. miljaar das vettig.
jomo, ik heb der nog zuh: bitsje kalm eh, of ik post de foto waarin der ne worm uit een mensebeen gekropen komt
Nov-03-2004 19:17
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Tiger777
jama, tof is als ze u vertellen nadat ge met uuw handen onder het slijm zit, dat er eieren van die worm in da slijm zitten... Ik heb van men leven nog nooit mijn handen zolang gewassen
Hehe, dan gaat ge toch 2 keer nadenken voor ge is aan uw neus krabt of iets van tussen uw tanden uitprutst...