|
| quote: | Originally posted by Tim81
Gelukkig, ik dacht al dat ik dronken was 
PROOST!
Maar 3 klopt ook niet want je hebt de eerste niet gemeld (maar wel gezegd een nieuwe inschenken), dus ik ging echt uit van 4 !! :P |
hahaha en weer heb je idd gelijk, prachtig eindigt mijn dag toch nog goed. kom niet meer bij met deze heldenacties... 
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
|