Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Dit moet je zien en omdat het een belg is wil ik hem jullie ook echt niet onthouden. Echt zo bruut wat deze gast doet. Kijk het, vooral de laatste minuut is echt zo goddelijk gááf!!!
http://www.youtube.com/watch?v=4P7sdo_Aj0o
Hier kijken ze der (bijna) iedere dag naar, en ze vinden het ook niet heel boeiend maar ze blijven wel kijken. Het komt wel eens voor dat ik het ook zie (zoals vandaag dus) ... Die Veronique heeft vandaag nogmaals bewezen dat ze een achterlijk en dom, boers mens is. Logisch dat de rest van Vlaanderen een 'slecht' beeld heeft van Limburg, als ge zo'n mensen op tv laat komen
Originally posted by Jasperovitsj
Die brede donkere kerel met zijn baard. Hij heeft daar wel ne schuilnaam, maar kweet niet meer wat die is
ah k, die Johan dus . Die zit er niet meer, ze hebben hem het huis uitgezet.
Hij had de opdracht gekregen om de verantwoordelijke van het noodrantsoen ertoe te dwingen te bekennen. Hij moest dat doen door wat amok te maken en door persoonlijke spullen te vernielen. Die Veronique heeft uiteindelijk niets gelost en die Johan is als straf in de Darkroom gezet. Maar dat was voor de bewoners onvoldoende en ze hebben uit protest geeist dat hij onmiddellijke uit BB zou worden gezet. Ze zijn dan ook op die loft geweest en hebben die opdracht gevonden.
Het was ook de bedoeling dat hij op die manier eruit zou worden gezet, maar niet dat de bewoners die brief zouden vinden
May-19-2007 21:25
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Hier kijken ze der (bijna) iedere dag naar, en ze vinden het ook niet heel boeiend maar ze blijven wel kijken. Het komt wel eens voor dat ik het ook zie (zoals vandaag dus) ... Die Veronique heeft vandaag nogmaals bewezen dat ze een achterlijk en dom, boers mens is. Logisch dat de rest van Vlaanderen een 'slecht' beeld heeft van Limburg, als ge zo'n mensen op tv laat komen
dan veel liever gringo representing W-Vl
May-19-2007 21:25
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Binnenkort moet ik op een verjaardagsfeestje gaan draaien, gerief ziet er wel in orde uit
C-set:
KLANK
(1x) Mengtafel Rodec MX240MkIII / Ecler MAC 70v
(2x) Platenspeler Technics SL 1200mk II
(1x) Denon DN 2006F Double CD player
(1x) Microfoon + Statief
(1x) Geluidset 2600W rms
LICHT
(1x) Lichtbrug 6m
(8x) PAR 56 long
(4x) Martin MX-4 Scan
(2x) Moonflower