Hahaha, die Belg toch http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream...104/media18.wmv
Last edited by eieregooie on Nov-11-2004 at 05:19
omfg vincent, sluipschutters , wat een rund :-)
quote:Originally posted by Gladius iemand een idee waarom het forum zo magertjes uitvalt dezer dagen? Of ben ik verkeerd en is het zoals gewoonlijk? Kweeni, ik denk dat we soms gewoon wat heviger zijn
___________________ Ask and you shall receive.
quote:Originally posted by Dark Apostle Kweeni, ik denk dat we soms gewoon wat heviger zijn Bijvoorbeeld in de lente, als we bronstig zijn...
___________________ www.dj-vega.net
Het is hier idd erg stil de laatste tijd, heb me ook al afgevraagd hoe het komt...
quote:Originally posted by Jasperovitsj Bijvoorbeeld in de lente, als we bronstig zijn... Alleen in de lente
Last edited by Dark Apostle on Nov-11-2004 at 18:48
het is blijkbaar enkel hier dat er niks gebeurt, want het algemene record op TA is zonet verbroken... 945 users online.
quote:Originally posted by TOR het is blijkbaar enkel hier dat er niks gebeurt, want het algemene record op TA is zonet verbroken... 945 users online. Wij zijn saai http://www.tranceaddict.com/forum/s...threadid=221553 <---- geweldig
Cygnus should encourage spamming
quote:Originally posted by TOR Cygnus should encourage spamming Ik zal nog eens een post-chart maken, dat heeft in het verleden altijd al geholpen
quote:Originally posted by Dark Apostle Alleen in de lente Dat duurde veel te lang voor iemand die binnenkopte! Zie, Beta is echt ni meer wat het geweest is, deze zou er een paar maanden geleden al ingezeten hebben nog voor hij vertrokken was...