Oké, er zitten momenteel 34 users hier op het BETA forum te browsen, en tis ne vrijdagavond. Dit is op z'n minst vreemd te noemen...
___________________ www.dj-vega.net
Hmm, blijkbaar is TA een beetje weird aant doen hier, toch geen 34 users blijkbaar...
er daadwerkelijk aandacht aan besteden is nog veel erger btw, eagle: ik wil dat album van miika hebben =<<
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
godverdomme elke keer ik mijn track van wav naar mp3 wil converten komt er storing in op een bepaald stukje
___________________ Ask and you shall receive.
quote:Originally posted by Dark Apostle godverdomme elke keer ik mijn track van wav naar mp3 wil converten komt er storing in op een bepaald stukje oooh ligt precies aan mijne winamp...
Ben bijna een week niet geweest en er wordt beduidend minder slap geouwehoerd! Jullie stellen bij teleur.
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by Dark Apostle Zoek de 5 fouten ooooh dat gaat smaken ik vind er maar 2
quote:Originally posted by Gladius er daadwerkelijk aandacht aan besteden is nog veel erger btw, eagle: ik wil dat album van miika hebben =<< Waaaaaaaaaah cd was al toegekomen, ons ma had da ni gezegd ffs Listening to Miika Kuisma - Inwardgaze track 1: Smokey Room friggin wicked intro Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by Tiger777 ik vind er maar 2 don't make me bitchslap you Het bord, dat stukske groen en de groeven in de puree
Stukken in de puree Het bord Stukske groen Kleur van achtergrond De tekst De vorm Streepjescode Amateurs!
quote:Originally posted by Dark Apostle don't make me bitchslap you Het bord, dat stukske groen en de groeven in de puree Sorry, maar ik eet altijd vers, ik ken niks van zulke rommel
quote:Originally posted by Tiger777 Sorry, maar ik eet altijd vers, ik ken niks van zulke rommel Vers bestaat ni meer, das allemaal een illusie.