Registered: Jan 2004
Lays original bolognese chips. Ik eet minstens 1 zo'n zak per week op
Nov-14-2005 09:32
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Bertn
Lays original bolognese chips. Ik eet minstens 1 zo'n zak per week op
Sorry, maar de bolognese van Croky is beter
Nov-14-2005 10:07
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Ik vind de ships van Croky goor. De 'paprika' smaakt naar verbrande kruiden. brrrrr
Nov-14-2005 10:45
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by New Wave
Ik vind de ships van Croky goor. De 'paprika' smaakt naar verbrande kruiden. brrrrr
dit hoeft niet noodzakelijk dezelfde smaak te zijn in belgië ... smaken verschillen van land tot land
buiten deze al-dan-niet zinvolle informatie vind ik croky chips ook goor
Nov-14-2005 11:33
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
lays peper & zout is bom !
Nov-14-2005 11:36
diddi
Trance 4 ever
Heeft hier iemand een Scarlet ADSL verbinding? Ben aan het twijfelen tussen Mobistar ADSL en Scarlet ADSL.
Bij Mobistar krijgt ge ne USB modem, bij Scarlet een Ethernet modem... en na mijn ervaringen met een usb-modem bij Skynet, verkies ik toch een ethernet modem. Ik weet wel niet of de verbindingssnelheid goed is?
Nov-14-2005 12:11
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Mobistar ADSL is precies iets sneller, 4Mbps tegen over 3,3Mbps van Scarlet. K'zou ook eens naar Evonet ADSL kijken, voor 44,90EUR (incl. BTW) zou je zelfs 8Mbps moeten kunnen halen en 20GB transferlimiet per maand. Als je het Skynet trucske bij hun ook kunt toepassen zou je voor diezelfde prijs tot 80-100GB kunnen downloaden.
Wat is de (Skynet) truc? Als je op 99% van je download limiet zijt, verbreek dan je verbinding. Als je terug een verbinding tot stand brengt zit je nog altijd op fullband en dat kan zo blijven voor een maximale duur van 36uur waarna je er automatisch van wordt gegooid. In die 36uur kan je nog makkelijk 30-45GB downloaden, en als je 8Mbps hebt het dubbele Trucske werkt ook als je een volume pack (5EUR/5GB) koopt - zo haal je 30-50GB eruit per 5EUR.
Nov-14-2005 12:29
diddi
Trance 4 ever
Hmz... heb zo ook eens iets gehoord van ADSL2FIT. Deze had geen limiet, maar was wel na enkele maanden failliet. Dus die kleine providers... i don't trust it that much... Of is Evonet geen kleine speler?
Ik zou voor de Scarlet One gaan: 50€/maand : ADSL verbinding + 24/24 gratis bellen naar vaste toestellen
Last edited by diddi on Nov-14-2005 at 12:42
Nov-14-2005 12:34
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Evonet is de vroegere XS4ALL die toch ook een redelijk grote speler was. En ja ADSL2FIT is nooit echt bekend geweest en was ver van overal beschikbaar.