Såg det igår, ganska intressant avsnitt Speciellt när han som är med i MacBeth (kommer inte ihåg hans namn) säjer att man inte får säja det namnet för det bringar otur, och så börjar alla säja "MacBeth", med flit eller i misstag, och allt möjligt händer
Nov-25-2003 18:16
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
quote:
Originally posted by nekholm
Såg det igår, ganska intressant avsnitt Speciellt när han som är med i MacBeth (kommer inte ihåg hans namn) säjer att man inte får säja det namnet för det bringar otur, och så börjar alla säja "MacBeth", med flit eller i misstag, och allt möjligt händer
wtf! när gick det? de brukar visa simpsons på ztv varje dag klockan 19:00 men det var inget igår.
Nov-25-2003 19:49
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by JayBee
wtf! när gick det? de brukar visa simpsons på ztv varje dag klockan 19:00 men det var inget igår.
Det var ju säsongsavslutning i torsdags med dubbelavsnitt!
Nov-25-2003 21:51
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
quote:
Originally posted by Aendy
Det var ju säsongsavslutning i torsdags med dubbelavsnitt!
faen oxo! jag brukar kolla nästan varje dag. precis då missade jag det. god damnit! inge mer simpsons snyft! nån som vet om det kommer mer?
Nov-26-2003 01:16
nekholm
nekholm
Registered: Jan 2001
På söndagen visades det i Amerika, och finns att få på nätet
Nov-26-2003 08:04
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
skulle nyss gå och kolla på vänner, och vid slutet av olivers twist stod det nåt me producer: Darren Tate
Nov-26-2003 20:04
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
ni vet kanske att Henrik Olsson (forne programledaren för P3 mix) numera är resereporter ett jobb jag f.Ö gärna skulle vilja ha för reseprogrammet på SVT. jag tror det heter Packat och klart...
satt och sneglade litegranna idag, när han var på Nya Zeeland, (ett land jag kommer att besöka innan jag har sått mitt sista frö på denna jord..) och döm av min förvåning, när de under "fårklippningen" (de klippte alltså får ) spelar Delerium - Silence (Tiesto remix) kanske inte så passande
Nåra minuter senare ligger Henrik på en otroligt hög klippa och spanar ut över havet med en gammal fårgubbe.. då man i bakgrunden får höra tonerna av Gouyrella - Gouyrella... grymt coolt..
ja e säker på att Henrik har haft ett finger med i spelet vid redigeringen av det inspelade materialet från NZ
Nov-26-2003 20:28
nekholm
nekholm
Registered: Jan 2001
Vad är allt det här om att Carl Philip inte får bli kung? Varför inte?
Nov-26-2003 20:37
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
FInland har fått ett eget forum! Det var värst...
Nov-26-2003 20:52
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
hehe tufft!
Nov-26-2003 21:09
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Glorie
FInland har fått ett eget forum! Det var värst...
Oj fan det postades visst här också... jag som startade en tråd men de e fan kul