|
| quote: | Originally posted by Vizay
haha de e chill robstar...en fråga bara...jag e så ful så jag har faktiskt tankat hem din låt men jag har funderat på att köpa den faktiskt 
måste bara fråga...e den lite halvkonstigt mastrad eller ere bara mp3releasen som e keff...tycker de e lite överbasningar å grejer...låter inte så cleant som det skulle kunna göra |
Ingen fara, ja e inte mycket bättre själv.
Men om du vill får du gärna köpa den. HrHrHr. 
Finns ca 80 ex var.
Ere Parker-Beams_of_Gaia-Vinyl-2002-EOM du har laddat ner?
Den tycker ja låter helt ok men de väl för att ja e så van.
Sen finns de en version av Hard mixen som sharades här på TA, den låter inte likabra fast den tycker ja mer om. Den e lite kraftigare. 
Ja gjorde ju låten för nästan ett och ett halvt år sen så de låter ju lite rangligt. Tror ja hade massa reverb på basen å på kicken, dödade iofs med reverb på de mesta!
LateR:z!:!
|