Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Valley 2003
Pages (33): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by raoel
Ja, dat lijkt mij ook.
Daarom zou ik ook heel graag een keer gaan. Ik ben net als jou en basvh weg van die UK hardhouse en Yoji
Al zie je die beelden van DV alleen al, als hun aan het draaien zijn, dan krijg je al kippenvel.

Maar dat neemt niet weg dat UDC een belachelijke hoge prijs vraagt.
Ze profiteren van de goede naam die DV heeft.

Als ik niet zou studeren maar werken en/of ik had geld genoeg, dan zou ik ook meteen gaan.
Maar dat heb ik niet en dus gai k niet.

Jah ok ik geef toe dat het wat aan de hoge kant is maar jah als je alles bij elkaar ziet is het ok wel wat exclusiever als, laat ik zeggen mysteryland. Vorig jaar leek het net of ze een dag van te voren de bosjes gesnoeid hadde daarzo. Je liep tot aan je knieen in de takken enzo wat je op DV niet mee zal maken. En laat ik het zo zeggen, DV is maar 1 keer per jaar dus dan mag het wel iets meer kosten

DAmn, kzie het nou al weer voor me 40.000 partypeople op de heuvels

Old Post Apr-13-2003 13:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik ook, maar dan voor Hans Teeuwen... alleen heb ik geen kaartjes Zelfs mensen die er om 7:00 al waren, waren al te laat... Had geen idee dattie ZO populair is die dude... en dan ging het nog slechts om een try-out...

Voor Hans Teeuwen hoef ik niet eens in de rij te gaan staan, omdat de zogenaamde jaarkaarthouders van de schouwburg voorrang krijgen op de kaartjes bij ons. En zodoende is hij praktisch meteen uitverkocht zodra de datum bekend is.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-13-2003 21:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Creamfields23

Wat denk je gewoon nog VET DAARO!!! Er kan hier in Nederland gewoon niks aan tippen aan die sfeer op Dance Valley.

Al de peepz die nie gaan------>

JUISTEM!!!

Toen ik vorig jaar met die regen bij Sterling Moss was stond er maar misschien 100 man op dat moment maar toch was het zo sfeervol en draaide hij ook zo PHAT!! Dat maak ik gewoon nergens anders mee... Allemaal voetballen met strandballen iedereen supervrolijk ondanks de regen. GEWOONWEG TOP!!!! EN toen de eerste zonnestralen door kwamen. SUPER!!! KIPPENVEL toen met de reactie van de mensen!!! Kan u al niet wachten op het FEEST van het jaar!!! Tiesto wordt ook SUPER en 02-02-02 was onovertreffelijk maar qua sfeer halen die het niet bij DV!! DV heeft iets speciaals wat je moet meemaken!!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-13-2003 21:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by Remy D
Voor Hans Teeuwen hoef ik niet eens in de rij te gaan staan, omdat de zogenaamde jaarkaarthouders van de schouwburg voorrang krijgen op de kaartjes bij ons. En zodoende is hij praktisch meteen uitverkocht zodra de datum bekend is.

IK heb kaartjes voor deze woensdag

Old Post Apr-14-2003 08:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Remy D
JUISTEM!!!

Toen ik vorig jaar met die regen bij Sterling Moss was stond er maar misschien 100 man op dat moment maar toch was het zo sfeervol en draaide hij ook zo PHAT!! Dat maak ik gewoon nergens anders mee... Allemaal voetballen met strandballen iedereen supervrolijk ondanks de regen. GEWOONWEG TOP!!!! EN toen de eerste zonnestralen door kwamen. SUPER!!! KIPPENVEL toen met de reactie van de mensen!!! Kan u al niet wachten op het FEEST van het jaar!!! Tiesto wordt ook SUPER en 02-02-02 was onovertreffelijk maar qua sfeer halen die het niet bij DV!! DV heeft iets speciaals wat je moet meemaken!!!

Haha jij had idd veel plezier
Vooral met die strandbal op de heuvel

Old Post Apr-14-2003 08:56  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Dj Lex
IK heb kaartjes voor deze woensdag

Jij slet

Old Post Apr-14-2003 14:29 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ornadel
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by raoel
Ik vin €67,50 dus gewoon belachelijk voor een kaartje.
Er is geen één feest dat in de buurt komt van die prijs:
Defqon = €40
Mystery Land = €50
ILT = €43

Het is dus gewoon aso en alleen al daarom boycotten

Maar zonder gein:
Ik vin het dus echt te duur en het op een zaterdag (dan kan ik dus ook niet werken = helemaal te duur voor mij.
(en ik ben dan toch op vakantie)

Zeker duur, maar vergeet niet dat de gemiddelde Q-dance (Defqon) Dj nog geen fractie kost van de gemiddelde Dance Valley Dj.

Old Post Apr-14-2003 16:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ornadel Click here to Send Ornadel a Private Message Add Ornadel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Whieeeeeeeeeeeeeeeeeee kaartje is in de pocket, nu nog een paar maanden wachten en bidden tot de weergoden dat het droog is en een graad of 24 op 2 augustus en dan party

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-14-2003 17:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
japeman
tranceaddict

Registered: Sep 2002
line-up

Weet 'r iemand al iets over de line-up? Ik kan niet wachten...

Old Post Apr-15-2003 08:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for japeman Click here to Send japeman a Private Message Visit japeman's homepage! Add japeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

DV is idd super en heeft een unieke sfeer Ik weet nog niet of ik ernaartioe ga, maar ik overweeg het zeker wel

Old Post Apr-15-2003 10:49 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by snitz
er is ook geen een feest die in de buurt van DV komt Qua sfeer en dergelijke

en hoeveel vergelijkingsmateriaal heb je precies?

ik ga 100% niet, want ik vind t feest zwaar overrated.
oh en siesta...kaartjes duurder zodat er geen sjappies komen???

Old Post Apr-16-2003 08:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Punt
tranceaddict

Kaartje is in de pocket , nu nog hopen dat de weergoden wat beter gezind zijn op 2 augustus, zodat we niet we dat hele eind om het terrein in de stromende regen hoeven te lopen.

Old Post Apr-16-2003 09:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Punt Click here to Send Punt a Private Message Add Punt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Valley 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune id please [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOgenki Clinic - "First Light" (James Holden Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:43.

Forum Rules: