|
Ik kreeg mijn eerste bandjes toen ik in groep 7 zat, ik was toen 9 ofzo, met YabbaDabba dance erop
toen heb ik een tijdje van die now dance hits cds gejkocht, maar toen ik in de eerste zat luisterde ik heel veel naar Joe satriani, steve vai, en dire straits...en dat veranderde toen in de tweede weer naar the Prodigy, wat is gebleven tot de 5e, want toen kwam trance er steeds meer in, en dat is tot het luisteren van Tiesto en consorten verworden. tegenwoordig luister ik niet zo vaak trance meer, maar als ik ernaar luister geniet ik er meer van. Ik heb sowieso minder tijd om echt muziek te luisteren. wat er wel bij is gekomen is dat ik van die ibiza lounge zooi luister, en jazz (miles davis, count basie) en soms Frank Sinatra..
Mijn ouders luisterden vroeger veel Sting, wat ik ook nog steeds goeie muziek vind, tenminste, zn oude nummers dus, waar ik mee opgegroeid ben... en verder luisterden mn ouders nooit echt cd's ofzo, daar hadden we geen geld voor...en toen ze er wel gedl voor hadden kreeg ik mn eigen smaak, whehe, en dat hebben ze geweten ook!