Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hulde voor -=Re-GrOoVeD=-
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Joost008
...Walking on Clouds...

Registered: Sep 2001

Wow idd gaaf man, moet ook zeggen dat ik die 'Descension 3' ook erg goed vind, iig het deel wat ik er van heb (3.02min) heb je daar al een volledige versie van af en is het mogelijk dat ik die op 1 of andere manier van je kan krijgen???? Zou ik erg tof vinde

Iig nog veel suc6 met producen en dj-en de komende tijd

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Apr-18-2003 11:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

staat in me pre-order list inmiddels

Old Post Apr-18-2003 11:59 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Passiva
Ava Mea / Syndique

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Joost008
Wow idd gaaf man, moet ook zeggen dat ik die 'Descension 3' ook erg goed vind, iig het deel wat ik er van heb (3.02min) heb je daar al een volledige versie van af en is het mogelijk dat ik die op 1 of andere manier van je kan krijgen???? Zou ik erg tof vinde

Die track heb ik in Fruitloops gemaakt. Ik ben al lange tijd overgestapt op Reason, want ik snapte niks van Fruity. Ik heb alle bestanden nog wel, maar ik kan het niet meer afmaken omdat ik ze door de war heb gegooid
Misschien zal ik ooit eens een remake in Reason maken!

Groeten,
Galen

Old Post Apr-18-2003 12:10 
Click Here to See the Profile for Passiva Click here to Send Passiva a Private Message Visit Passiva's homepage! Add Passiva to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JunKX
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Nogmaals gefeliciteerd Galen. (net al 30 minuten met je aan de telefoon gehangen, maar boeie)
Ik heb het vanaf het begin gevolgd en vind dat je erg goed werk hebt geleverd! Hulde!

Je gaat het maken jongen, ik weet het zeker. Blijf gewoon jezelf en alles komt goed.

Tot volgende week vrijdag!

Old Post Apr-18-2003 14:54 
Click Here to See the Profile for JunKX Click here to Send JunKX a Private Message Add JunKX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mantisnl
luuk maes

Registered: Jul 2001

hey gefeliciteerd man!
ik hoop ook nog ooit zo ver als jou te komen
hoe is t eigenlijk in zn werk gegaan, heeft ferry jou gevraagd? of heb je hem de remix gestuurd? let us know!

Old Post Apr-18-2003 17:37 
Click Here to See the Profile for mantisnl Click here to Send mantisnl a Private Message Visit mantisnl's homepage! Add mantisnl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Passiva
Ava Mea / Syndique

Registered: Jan 2002

Ik zal het even uitleggen.

Ik hoorde Indigo voor het eerst in een liveset, weet alleen niet meer van wie. Zal wel Armin of Ferry zijn geweest. Ik vond het wel een lekkere tune dus ik besloot een remix ervan te maken. Ik had een radio mix ervan gemaakt, want veel tijd wilde ik er niet aan besteden. Toen ik deze aan een vriend van me liet horen zei hij dat ik 'm voor de gein op moest sturen naar Tsunami. Zo gezegd zo gedaan. De volgende dag kreeg ik meteen mail terug van de manager met de vraag of ik een extended versie kon maken, omdat hij zeer te spreken was over de remix. Deze extended had ik binnen een dag af en die heb ik op CDR opgestuurd. Toen kreeg ik een telefoontje van de manager. Op dat moment was Ferry bij hem en die had 2 op-/aanmerkingen. Ik moest die dingetjes veranderen en voor de rest vond hij 'm helemaal top. Ik wist natuurlijk niet wat ik hoorde! Ik ging weer hard aan de slag en toen heb ik de final CDR opgestuurd naar Tsunami. Contract werd getekend en nu issie geslapped op 12"!!

Old Post Apr-18-2003 18:07 
Click Here to See the Profile for Passiva Click here to Send Passiva a Private Message Visit Passiva's homepage! Add Passiva to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Gefeliciteerd... zeker vet!

Ik ben wel heel erg benieuwd naar de Passiva remix, want het origineel van Ferry vind ik nog steeds ongelooflijk goed (zit echt veel power in Indigo), dus ik ben ook errrugh benieuwd van jij er van gebakken hebt

Old Post Apr-18-2003 18:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

ik wilde t ook net gaan vragen hoe t balletje was gaan rollen ja...
maar zeer vet dat je het gewoon gelukt is, veel succes verder!

Old Post Apr-18-2003 18:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Contract werd getekend en nu issie geslapped op 12"!!

Ik hoef niet te weten wat de opbrengst voor jou is hoor.
al mag je het best vertellen

Ik ben vooral benieuwd hoe je dat hebt aangepakt. Heb je in je vreugde het contract zomaar getekend, zelf nauwkeurig doorgelezen of heb je er iemand naar laten kijken die er verstand van heeft.
En is het dan naar jou mening ook een daadwerkelijk goed contract?

Mido heeft hier namelijk eens DIT VERHAAL uit de doeken gegaan over de gang van zaken bij zijn contract.
En daar werd je als producer niet vrolijk van.

En nog één ding:
Hoe zit het met eventuele volgende remixen. Gaan ze je nu vaker benaderen?

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Apr-18-2003 19:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

gefeliciteerd!

Old Post Apr-18-2003 19:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Thumbs up

Top man vind het echt kewl voor je. Keep up the good work

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-18-2003 20:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mantisnl
luuk maes

Registered: Jul 2001

btw, wanneer krijg ik mn promo in de bus?

Old Post Apr-18-2003 20:30 
Click Here to See the Profile for mantisnl Click here to Send mantisnl a Private Message Visit mantisnl's homepage! Add mantisnl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hulde voor -=Re-GrOoVeD=-
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease identify this remix of Sash! - Ecuador. [2015] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChicken Lips - "He Not In" (Stanton Warriors She Not In Edit) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:06.

Forum Rules: