|
|
|
|
 |
|
 |
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
|
|
|
Ik heb nu online besteld bij:
- recess records
- dancegrooves
Nog niet bij OD en dat komt vooral omdat ze zo'n klote site hebben.
En ik heb een keer een bestelling gedaan bij een amerikaanse site. Maar dat was lastig met betalen, ondanks alleen maar positieve verhalen op internet, heb ik het toen toch maar niet gedaan.
Verder ben ik alleen nog maar in de platenzaken in eindhoven geweest.
Rare
Freaky
Midtwon
en een eindje buiten het centrum: Berk Music
Binnenkort wil ik een keer naar Breda en Tilburg.
In tilburg zit schijnbaar ook een leuke shop, wie weet waar die zit?
PS: Wat vinden jullie van de kwaliteit van de online shops, recess, DG en OD? (niet kijken naar het platenaanbod, maar naar de site)
Dan is recess, IMO, veruit de beste.
Dies het meest overzichtelijk
Supersnel, zowel de site als de RP stream
|
Apr-20-2003 10:18
|
|
|
 |
 |
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001
|
|
|
DG all the way,
1) Hele snelle levering van platen
2) Superhandige en overzichtelijke site (alhoewel soms de tekst wordt ingekord om het passend te maken, dan zie je bijv DJ Tiesto ft Su... -In My Mem... Trance/Pro... echt irritant soms)
3) Dezelfde dag nog worden je emails behandeld, terwijl bij OD je email niet eens bekeken wordt (ik zit altijd in de chatroom van OD, vandaar )
4) Niet alleen platen, maar ook equipment als naalden, koptelefoons, matjes, t-shirts, merchendise verkopen ze ook
Waarom niet een andere?
- Recess heeft alleen maar van die takke herrie, hardstyle en nog meer van dat junk. Ze hebben ook andere stijlen, maar niet interessant of niet de titels die ik zoek.
- Only-DJ's vind ik echt walchelijk, elke plaat die ze verkopen heeft commentaar als 'This is the bomb', 'huge huge huge', 'excellent track' en een FUKKING IRRITANTE SHOPPINGCART SYSTEEM. Toen ik voor het eerst platen kocht ben ik bij OD begonnen, maar die site is zo hard achteruit gegaan, tis ook nog eens zo fukking brak dat als je de platen zelf komt halen in Zoetermeer dat je MEER betaald dan dat op de site staat aangegeven, echt niet normaal meer.
Mijn top 5 online toko's:
1) DanceGrooves
2) 3Beat
3) Timerecords
4) Recess (heb ik ook gekocht ooit ja, de V.Ision series en nog wat andere techno platen)
5) Only-DJ's
Met vriendelijke groeten,
De Paashaas
Apr-20-2003 11:30
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Chicane
DG all the way,
1) Hele snelle levering van platen
2) Superhandige en overzichtelijke site (alhoewel soms de tekst wordt ingekord om het passend te maken, dan zie je bijv DJ Tiesto ft Su... -In My Mem... Trance/Pro... echt irritant soms)
3) Dezelfde dag nog worden je emails behandeld, terwijl bij OD je email niet eens bekeken wordt
- Only-DJ's vind ik echt walchelijk, elke plaat die ze verkopen heeft commentaar als 'This is the bomb', 'huge huge huge', 'excellent track' en een FUKKING IRRITANTE SHOPPINGCART SYSTEEM.
|
AGREED!
Bij DG is het altijd een 'feest' om platen te bestellen, bijna 100% zekerheid. Je krijgt een mail wanneer ie verzonden is, je kan de status checken, allemaal top. OD daarentegen, afwachten of alles goed is gegaan, krijg altijd vage foutmeldingen als ik formulieren in wil vullen daar. Ik krijg mn platen wel altijd, ook zoals ik ze bestel maar zodra t geld van mijn rekening wordt afgeschreven wil ik wel weten dat alles goed gaat en dat het bedrag niet kwijt raakt in de administratie en ik naar mn platen kan fluiten..
Dancegrooves is al jarenlang mijn favoriet!
|
|
Apr-20-2003 21:08
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:14.
Forum Rules: