Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Godskitchen Global Gathering LineUp
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Re: Re: Re: Re: Godskitchen Global Gathering LineUp

quote:
Originally posted by mindshooter
Jag har en bättre plan Jag sover gratis hos min moster utanför London.....om man åker från Skavsta med Ryan air så kostar tur och retur till london 800:- om man åker på dagen och 400:- om man åker jätteitidgt på morgonen....you heard me...400:- kollade idag..har åkt för 700:- tur och retur ett par gånger förut....riktigt najs...

inträde och bussresa
+ vatten () 1000:-
Boende 0:-
resa 800:-

kommer nog undan med 2000:- cooool

får man följa med? låter trevligt med "kennys tranceresor" ju

Old Post Apr-25-2003 20:20 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Re: Re: Re: Re: Re: Godskitchen Global Gathering LineUp

quote:
Originally posted by reveal
får man följa med? låter trevligt med "kennys tranceresor" ju

hehe vi kan åka hela SWETA fast alla kan inte bo hos moster

men detta krockar tydligen med en annan pryl som händer här i sverige dock...så jag kan nog inte åka tyvärr får planera om...

Old Post Apr-25-2003 21:03 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Busspaket inkl. biljett är nu släppta!

På fredag köper jag och Singularity lätt våra... GRYMT!

"The best night of the year and quite probably the best night of your life Global Gathering 2003 its here. Will you be?"

I soooo fucking will!

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post May-19-2003 17:26  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

aha du ska dit asså????

va kostar ett sånt paket???

checka på den där sidan travel va den nu hette....verkade ju stabilt...då vet man iaf att man kommer dit å tebax så man inte behöver oroa sigom d...

står fortf mellan detta å ML

Old Post May-19-2003 21:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr Musse
tranceaddict in training

Registered: Feb 2003

Jag o en polare var på Summer Sound System förra året o vi flög ner till London med Ryan air för 800 kr t/r...vi bodde i London o åkte buss upp till evenemanget....BF = buss till stället...jag kan rekommendera en tripp till England.....det var helt sjukt grymt bra....

Old Post May-20-2003 23:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Mr Musse Click here to Send Mr Musse a Private Message Add Mr Musse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

england verkar grymt,men oxå grymt dyrt..me ryan air så hamnar man ju på en flygplats ute i skogen typ ju..hört att d e asdyrt å ta sig in till london därifrån.???

men vill till Gk GG sjukt mkt..

synd att det itne blir något Summer sound system i år satsar på flera lite mindre partyn istället....doh

Old Post May-21-2003 14:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulze
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

Godskitchen GG är nog det som lockar mig mest i sommar, har ingen bekant som har råd/tid att åka är det möjligtvis någon här som BESTÄMT sig och är 100 på att kunna åka? skulle vara nice att ha sällskap + träffa nya TA's

Old Post Jun-04-2003 18:41  Sweden
Click Here to See the Profile for impulze Click here to Send impulze a Private Message Add impulze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

ja 1 fast där e listan slut oxå...min polare drog sig ur så e bara jag kvar som vil ldit...

har i princip checkat allt..finns flyg me ryan lör morgon å sön förmiddag hem....ca1500 för 2st t/r
bussar till partyt å allt..

fattas bara ett gäng å åka me..
men verkar va inställda på mysteryland å verkar bli d för mig me om inte nåra ändrar sig för GK GG...

Old Post Jun-04-2003 20:58  Sweden
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Jag och Singularity plus lillbrorsan om han har kosing ska dit.

Har köpt och pröjsat buss+biljett.

Men vi ska inte bara dra morgonen det är och hem på kvällen, utan vara i London några dagar också, måste juh hinna med Camden Town och Peach också,

Så vi åker nog på fredag morgon och tidigast hem på måndag eftermiddag.

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Jun-04-2003 21:03  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

k det finns folk som ska dit asså...
hum men får se om man kan få ihop nåra som åker på samma sätt som jag tänkt...visst vore d najz å va en vecka i london typ...många skivbutiker jag vill rensa på tolvor men då hade resan blivit 4 ggr dyrare tyvärr tillåter inte ekonomin det...

Old Post Jun-04-2003 21:27  Sweden
mjz
latmask

Registered: May 2003

är inte säker på om jag ska dit, hade tänkt åka på GG iår, gjorde ju inte det förra året, verkar inte som nån kompis är sugen på att hänga med tyvärr... måste skaffa fler vänner med lite musiksmak...

hmm... kostar 650 spänn för mig att flyga med ryan air tur och retur... vad kan det kosta att ta sig till och från GG sen då?

Old Post Jun-04-2003 22:19  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

till å från standstedt - London ca 250-300:-

sen specialbuss till Gk minns inte priset men typ 500 t/r kanske...
inte dyrare iaf...

Old Post Jun-05-2003 15:37  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Godskitchen Global Gathering LineUp
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease ID this track [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEluna - Severance (Markus Schulz & Elevation remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:51.

Forum Rules: