Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance eller sex?
Vilket är bäst av trance och sex? Om trance: berätta när du upplevde detta?
You do not have permission to vote on this poll.
Att dansa till en riktigt bra låt mixad av en riktigt bra DJ med feteljus och ljud 6 25.00%
Sex (inte dåligt sex då alltså) 9 37.50%
Tveksam, kan inte välja 9 37.50%
Total: 24 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
U121
So old now.

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by mindshooter
vadå? har hon tappat sina kontaktlinser eller?

ROFLMAO!

Old Post Apr-25-2003 08:22  Sweden
Click Here to See the Profile for U121 Click here to Send U121 a Private Message Visit U121's homepage! Add U121 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

hmm lätt trance... iaf för mig så finns det inget, verkligen INGET, som slår känslan av att få dansa till underbar musik tills jag knappt kan stå upp längre... att vara på en underbar fest med underbar musik och bara dansa, dansa och dansa, det skapar mening i mitt liv... det finns inget annat som kan få mig att må så bra, eller att känna mig så... komplett. det känns som att det egentligen är det enda 'äkta' i livet... tur då att man nog ska på amnesia på lörda...

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post May-02-2003 03:40  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

läs min definition av "ultramax" i kryssningseftersnackstråden passar LÄTT in här alltså

Old Post May-02-2003 17:01 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by eXton
http://jackinworld.com)

hah detta hitta jag där:

THE WINDSHIELD WIPER
Pull down your pants and underwear. Without lube, get an erection. Press your penis against your belly lightly, stimulating the head. Next, with a hand, make your penis go back and forth against your stomach like a windshield wiper. It may take a while, but it's great!

Old Post May-02-2003 17:23 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance eller sex?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me ID this [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWJ Henze - "Auroraborealis" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:12.

Forum Rules: