quote:Originally posted by Hell_Copter מדבר הפז"מניק שלנו כבר פז"מ של שבועיים וחצי!!! אהההה נו אז מה...... הוא מהמחזור גיוס שלי אז הוא צעיר!
quote:Originally posted by Sm0keMachine אהההה נו אז מה...... הוא מהמחזור גיוס שלי אז הוא צעיר! אבל הוא נחשב 02 ואתה 03 אתה בשא"ש מבחינתו
___________________ .
quote:Originally posted by Hell_Copter אבל הוא נחשב 02 ואתה 03 אתה בשא"ש מבחינתו מה? לא הבנתי כלום ממה שרשמת.. בקיצר התכונתי שהוא במחזור גיוס שלי - כלומר הוא סיים יב' באותו זמן שאני סיימתי והוא בטח בקושי בן 19..
quote:Originally posted by Sm0keMachine מה? לא הבנתי כלום ממה שרשמת.. אמרתי שהוא התגייס ב 02 ואתה ב 03 אני יודע למה התכוונת... אבל מבחינתו אתה האח התינוק שלו... עדיין בחיתולים יש מבין? אם לא אז שכח מזה
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA