Ok, nu har jag bestämt mig att komma med till sensation, men hur köpa biljett ? verkar ju inte gå via ticketbox.nl iaf. eller är det bara jag som inte fattar hur man gör ? hjälp..
-Treo-
May-10-2003 23:03
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
ok jag ska nog med på detta....men man är hemma den 6:e va? för jag ska vara på kollo den 7:e...hehe kan bli tight men det är jag van vid... var bokar man sensationbiljett?
May-11-2003 14:39
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
på ticketbox.nl
jag vet inte precis vad har hänt hos ticketbox, men biljettförsäljningen är blockerad just nu.
imorgon ska jag till en musikaffär och kolla om de försäjlnar biljetterna där.
de kan hända att den kommer upp igen om nåra dagar.. men de e oxå möjligt att resterande biljetter bara säljs i holländska skivaffärer.. å då vet ni det.. å måste fixa biljetter den vägen istället... Goda råd e dyra.. .
råd e att skaffa biljetter asap
tack Goldiluxe
May-11-2003 15:17
mindshooter
Neverchanging avatar
svårt att få tag på biljett när ticketbos har blockat det :\ men jag måste vara hundra på att jag är hemma i lagom tid den 6:e då jag ska upp tidigt den 7:e och åka vidare...annars bokar jag inte...
May-11-2003 16:27
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
scul: om de inte säljer biljetter via nätet längre, kan du köpa då?
May-11-2003 17:05
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
jag kan köpa de om ni skickar pengar..
har liten dåligt med pengar själv just nu
men jag ska gå till affären imorgon och höra vad har hänt och värför försäljningen på internet är stängt just nu..
och jenny> datumet var riktigt. det är den 5. juli
aja nä då är det bara att lägga ner :\ fan ALLT krockar med ALLT för mig i sommar...missar Global gathering oxå :\ får se vad det blir
May-11-2003 21:38
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
det är ju på lördagen den 5e, och bussen går hem på morgonen den 6e, då är du väl hemma i tid till den 7e mind?
May-11-2003 22:01
mindshooter
Neverchanging avatar
jag kommer vara i linköping på natten mellan den 6:e och den 7:e,
och sedan ska jag till sthlm och hem därifrån (bara det blir jobbigt). På morgonen den 7:e ska jag åka till norrtäljeområdet och jobba på kollo med barn, det kommer jag aldrig palla utan sömn...