|
אריק אחי תאמין לי אני מה זה שמח בשבילך 
בהצלחה עם המיקסים ועם הציוד והכל וגם עם הטיפול הפסיכולוגי ...
ואולי תהיה הספונסר שלי! תעשה כסף וחצי ממנו יילך לקרן
שהקמתי בזמנו למעני !
אריאל איפה הימים שאני ורועי היינו מתנחלים אצלך ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|