Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ultime Set Trance d'Andy ce soir...
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

merci pr ce mix andy

Old Post Nov-17-2003 08:06  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Merci bien.
j'ai pas encore écouté mais tu nous donneras la track list complète please

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-17-2003 09:24  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

Je le télcharge maintenant, mais je l'écouterai après mes 4 heures de cours de gestion
Merci bien andy

Old Post Nov-17-2003 12:07  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Wink

Andy Scott @ CFM Radio (9-05-03)

01. Masters & Nikson feat. Justine Suisse - Out There
02. Jezper Soderlund - Angel
03. Dj Tiësto - In My Memory
04. Three Drives - Air Traffic
05. Revival - Lights & Shadows
To Be Continued...

Bon allez, on remet ça: PART 2 (Enregistrer la cible sous...)

Old Post Nov-19-2003 13:49  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

download en cours... ya combien de Part, histoire de savoir dans combien de temps je peux ecouter le mix en entier? Je donnerai mon avis une fois le set entendu completement bien sur.

Old Post Nov-20-2003 08:46  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
download en cours... ya combien de Part, histoire de savoir dans combien de temps je peux ecouter le mix en entier? Je donnerai mon avis une fois le set entendu completement bien sur.

je l'ai coupé en 6 parts d'1/2 heure vu que je l'uploade sur un compte de 50Mo

Last edited by _ Andy _ on Nov-20-2003 at 16:31

Old Post Nov-20-2003 12:44  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003
Thumbs up

Bah moi, je trouve les deux premières parties très bien
Vivement la suite

Old Post Nov-20-2003 15:27  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by oxy
Bah moi, je trouve les deux premières parties très bien
Vivement la suite

Ca me fait extrêmement plaisir oxy !!!

Vu que je n'avais reçu aucune remarque à ce sujet, je commencais à me poser quelques questions

Pour compléter ce que j'ai dit à TM2K, j'uploaderai tous les 3 jours un nouveau part donc, le prochain est prévu pour ce week end.

Old Post Nov-20-2003 16:36  Suriname
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by webandyscott
Vu que je n'avais reçu aucune remarque à ce sujet, je commencais à me poser quelques questions

t'inquietes je vais te faire une chtite critique de chez critique
C'est vrai que ya ps bcp de feedback mais ils attendent p-e le set complet

Old Post Nov-20-2003 17:08  France
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
t'inquietes je vais te faire une chtite critique de chez critique

Ca veut dire quoi ça en clair, que le petit trancer du sud ouest va en prendre plein la gueule et qui ne touchera plus jamais à ça...

Old Post Nov-20-2003 17:14  Suriname
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by webandyscott
Ca veut dire quoi ça en clair, que le petit trancer du sud ouest va en prendre plein la gueule et qui ne touchera plus jamais à ça...

n'oublie pas qu'une critique peut etre aussi positive

Old Post Nov-20-2003 17:21  France
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

Et puis les critiques negatives (s'il y en a) sont aussi faite pour te faire progresser...

Old Post Nov-20-2003 19:03  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ultime Set Trance d'Andy ce soir...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLONGER SAMPLE really good trance oldie SHOULDN´T BE THAT DIFFICULT [2006] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSmith & Pledger pres. Aspekt - "Hi-Jack" (Vocal Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:45.

Forum Rules: