|
| quote: | Originally posted by robin
mare ei.... is die sneak preview in alle bioscopen t zelfde dan??.. dacht dat dat per bios anders was |
Er zijn 2 sneak circuits... Het circuit waar wij in zitten heeft 2 rondjes... Vaak hebben beide rondjes dezelfde film, maar soms verschilt het...
(even ter verduidelijkijng, zo'n film maakt dus een rondje langs verschillende bioscopen... donderdag geertruidenberg, vrijdag hulst, zondag delft 2x, maandag leiden en verder... de sneak is in die bioscopen dus altijd dezelfde film, een enkele uitzondering daargelaten)
Hoe het in het andere circuit geregeld is weet ik niet... en dan zijn er ook nog een aantal bioscopen die gewoon hun eigen ding doen...
Kzag trouwens net op die sneakpoint.nl een reclame van Ripley's Game. Die heb ik maandagmiddag zitten kijken... Wat een goeie film zeg! The Talented Mr. Ripley heb ik laatst nog weg gezapt toenie op TV was... Maar deze... WOW! Een van de weinige sequels die echt beter is dan de eerste John Malkovich doet het stukken beter dan Matt Damon (maja, hij is natuurlijk ook John Malkovich ) Kgeloog alleen dattie maar met 8 kopien uitkomt in Nederland... maar alsie bij je in de buurt gaat draaien, zeker even checken!
|