Originally posted by Miss Proximus hoeveel kaarten zijn er verkocht? 40.000? dan zin er denk ik 39.996 opgekocht door TMF en 538..voor de leuke prijsvraagjes ..en die andere 4: magrec, me b/f en 2 maatjes van m! ha! gezellig nepfeestje eigenlijk wel...lol...ben blij dat ik ID&T tenminste wat geld kan aftroggelen...(personeelskosten haha)
je hebt groot gelijk
Jun-07-2001 03:33
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Miss Proximus hoeveel kaarten zijn er verkocht? 40.000? dan zin er denk ik 39.996 opgekocht door TMF en 538..voor de leuke prijsvraagjes ..en die andere 4: magrec, me b/f en 2 maatjes van m! ha! gezellig nepfeestje eigenlijk wel...lol...ben blij dat ik ID&T tenminste wat geld kan aftroggelen...(personeelskosten haha)
hehe LOL.
zelfs degeen die de foto's nam van jouw op sensation voor party.glow gaat niet mee deze keer.(kaspur)
We gaan deze keer met zijn 2'en ipv 5 man vorig jaar.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jun-07-2001 09:28
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
ja het is toch anders als vorig jaar. Ik denk niet dat het een suc6 wordt.
___________________
Jun-07-2001 10:45
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
hahaha magrec..gaat kaspur niet eens??? jeetje..dat ik dat nog mag meemaken!
hé hoe zit t met die site anyway..loopt ie nog?
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-07-2001 11:34
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Miss Proximus hahaha magrec..gaat kaspur niet eens??? jeetje..dat ik dat nog mag meemaken!
hé hoe zit t met die site anyway..loopt ie nog?
De site is nog wel online. Er worden aLLEEn geen foto's meer voor gemaakt (behalve als iemand daar zin in heeft)
maar wie weet, party.glow was al een keertje eerder op het randje van de dood. maar is toen toch weer verder gegaan.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jun-07-2001 13:51
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Ik vind het ook echt een TOP site! mooi gemaakt..en altij leuk om jezelf te zien haha
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-07-2001 14:00
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
Dan mag jij me vertellen, waar jij staat op die site. Heb even gezocht, maar kon je zo 1,2,3 niet vinden.
BTW ik ga ook naar Sensation. Ik zie wel wat het wordt. Vrienden van mij kijken er echt naar uit. Mij laat het een beetje koud, maar ja ik had beloofd om mee te gaan.
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
Jun-07-2001 14:31
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
dit is volgens mij miss proximus
en de maker van de site staat op deze foto helemal rechts (haha lekkur leip)
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jun-07-2001 15:21
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
Maar een klein beetje leip. LoL
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
Jun-07-2001 15:22
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
haha check dat meidje kijke bij die lijpo lol... aahhh.. ik wil weg.. "freak" lol.. LIjkt me WeL cooLe gozEr om Mee tE parTeYEn dus no offence...