|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
May-14-2003 17:09
|
|
|
 |
 |
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ja wat moet ik hierop zeggen. Ik ben eigenlijk wel met beide keuze eens. Sommige feesten zijn te duur voor hetgeen wat je ervoor krijgt. € 60,00 voor Sensation White voor een line-up met dj's die je maandelijks in je locale club kan zien, vind ik schandalig duur.
Daarentegen Dance Valley, waar (waarschijnlijk) de gehele Nederlandse top staat en nog een dozijn buitenlandse toppers vind ik met die 10 pleuro meer t.o.v. Sensation het wel meevallen. Ja het is nog steeds duur, maar als er kwaliteit aanwezig wil ik er best wel wat voor betalen.
En wat er al bij ja staat, ga naar de Stones, Eminem, Bruce Springsteen enz enz dan betaal je ook de hoofdprijs als je goede plaatsen wilt.
Dus ik uiteindelijk voor ja gekozen, maar met als kanttekening dat er voor sommige feesten te veel geld wordt gevraagd met de kwaliteit die je ervoor terug krijgt. |
Daar sluit ik me volledig bij aan.. En toch.. toch heb ik weer kaartjes voor Sensation.. ondanks de extra 10 euro (die je never nooit niet terugkrijgt..) en ondanks dat ik al errug krap zit..
Ik gokte eigenlijk op een line-up met Tiesto (zoals elk jaar..) helaas pindakaas, maar met Ferry Corsten, Armin van Buuren en Marco V heb ik het ook wel getroffen vind ik..
Maar het moet echt niet erger worden vind ik.. want dan ga ook ik niet meer tegen de 'nietliefhebbers' in die het 'veel te duur vinden voor het luisteren naar een paar plaatjesdraaiers'
Ik zeg altijd.. sfeer vergoed veel, 8 uur muziek (tegen 2 uur eminem/rolling stones voor 50-70 euro?) en de na/voorpret ook.
Het is de euro.. de euro.. ik weet nog dat ik 95 gulden neertelde voor innercity (2000 geloof ik, dat Tiesto's set in de inie minie en dus veeeeeeeeeeeeeeeelste kleine progressive zaal werd afgekapt..) en dat vond ik al heeeeeel veel..
May-14-2003 17:11
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:02.
Forum Rules: