|
Op 4:
Nexus Deventer, die Goa Live Act
Ik sta daar met Theseus, rest was moe. Gaat ineens die GOA act los. Echt supergaaf hoeveel energie er van die lui afkwam!! Echt de hele zaal ging los, dat was een supergezicht!
Op 3:
Carl Cox @ Dance Valley 2000
Ome Karel was afsluiter. Ervoor had ik wat biertjes op, BasD zou terug rijden, en we hadden even bij Lucien Foort buiten gezeten omdat Oakey niet kwam opdagen dacht ik.
Wij richting mainstage en zijn daar op dat kunstwerk gaan staan bij die rotsen. Super uitzicht over het hele publiek. Wat was dat mooi man!
Op 2:
Tiesto in Concert, SILENCE!
Na lang op de tribune te hebben gezeten ben ik met Proximus en WooT naar beneden gelopen. Draaitie ineens Silence. Kippenvel en tranen in mijn ogen, niet normaal. Mensen om me heen hadden het ook, en alle handjes in de lucht. SUPER! Ook het publiek bedanken was vet!
Sander Kleinenberg in de Q
Ik was moe, en zat ff met Anke. Had net zitten blowen , en was echt echt moe. Totdattie opeens ROKK - Come CLoser (P&K remix draait). Die vond ik echt GEIL!! Ik de dansvloer op en helemaal uit mijn dak, draait hij daarna Underworld met 2 months off. Hele gave remix, vette lichten, en het hele publiek gaat uit zijn dak. Ik heb echt staan janken.... Niet normaal wat was dat lekker. Euforisch geveol