Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Mij boeit het echt niet of al die rukkers komen. VROUWEN das belangrijk. Kijk Glanis zal wel bij iedere wanker de pik uit zijn broek kijken. Beetje kansloos maarja die gasten moet je ook hebben. Je zal wel een flinke zak veren meenemen.
Mij boeit het echt niet of al die rukkers komen. VROUWEN das belangrijk. Kijk Glanis zal wel bij iedere wanker de pik uit zijn broek kijken. Beetje kansloos maarja die gasten moet je ook hebben. Je zal wel een flinke zak veren meenemen.
Glanes? wie??
May-25-2003 11:41
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
hmm ik ga dus donderdag in ieder geval, met de trein, maar is dat dichtbij het strand? of moet je dan nog 30 minuten lopen? of heeft iemand een mooi plattegrondje of een routebeschrijving hoe je van 'bloemendaal CS' naar 'bloomingdale' komt?? alvast bedankt heee!!
Ik wil op zich ook best wel gaan, ik heb alleen niemand kunnen strikken om mee te gaan en ik heb geen zin om alleen te gaan, is er hier niet iemand die gezellig met mij wil van Rdam Centraal.
Registered: Apr 2002
Kan iemand me misschien vertellen hoe je er met het openbaar vervoer kan komen? Of is het wel te lopen vanaf ns-station bloemendaal?
Jun-03-2003 10:40
Pio
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2002
Can someone please translate the info to this party?? As you know I'm living here but since I don't understand Dutch yet I don't have a clue of what's going on most of the time, and i certainly don't want to miss this.
All i need to know is:
1. Do I need a ticket? If so, how much is it and where can I get it?
2. In what part of Holland is this party at? Bloomingdale? How do I get there from A'dam?