|
Hmm...ik weet het niet hoor. Ik ben wel in Den Haag, Anke ook, maar we waren van plan om dan naar huis toe te gaan, naar Apeldoorn.
Dus denk niet dat ik kom. Armin vind ik sowieso niet echt veel bijzonders, plus ik heb geen geld.
Ik ga lekker dicht tegen Anke aankruipen, dat ga ik doen 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|