|
oke we gaan nu toch wel ne moderator nodig hebben(dankzij mijn kloteconnectie )heb dus drie keer dezelfde thread gemaakt omda het zogezegd ni doorgestuurd was en der zouden er daar twee van moeten verdwijnen,wie kan da?ne moderator,swampeeeeeeer!
___________________

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
|