Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Headline, ny trance klubb i Sthlm!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

Visst är det Trance klubb, men vi kommer köra Prog också men inga djupa och väldigt housiga grejer, utan lite hårdare och snabbare. Bara om arrangören kan se till att styra upp det här,så kommer det bli hur fet som helst men det ser lite dyster ut alltså. Men säg aldrig aldrig. Det kommer fler tillfällen och den elektroniska scenen i Sverige växer just nu.

/
Omid [Band of Brothers]

Old Post May-23-2003 15:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

e nui igång på nytt datum nu eller?

Old Post May-26-2003 10:54 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amplifire
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

Yes, sidan och festplaneringen uppdaterad efter strul med förra lokalen - nu kör vi hårt! Läs vidare...

Headline är en ny, målmedveten klubbsatsning där ribban ligger högt! Med en unik och nyskapande mix av house, progressive och trance (samt en del annat) står vi redo att erbjuda Er en oslagbar upplevelse som Ni sent kommer att glömma. Hemligheten ligger just i mångfalden. Mångfald av musikstilar, mångfald av människor och en mångfald av upplevelser! Stämningen kommer att byggas upp under festens gång för att i slutet explodera i ett hav av eufori, energi och glädje! Som ni säkerligen känner till och har upplevt så har klubb- och festlivet i Stockholm (och även i Sverige i stort) upplevt ett rejält uppsving under de senaste månaderna - detta är en trend som vi tycker om och självklart har vi som målsättning att bidra till att det fortsätter spikrakt uppåt. Framöver kan du se fram emot både klubbar och större evenemang under vårt namn - alltid med atmosfär och mångfald i fokus och alltid med ett brett kunnande i botten. Våra evenemang ska vara en mötesplats för musikintresserade och ett himmelrike för partygalna festisar! Ingen tid att förlora, det är dags att hälsa sommaren välkommen! Den 25:e juni drar vi igång vår sommarsatsning Headline Summer Edition. I en av stans tuffaste lokaler (Källaren Dianas övre plan) erbjuder vi härlig sommarstämning med en skön mix av progressive och trance! I loungen levererar Yamazaki med gäster glad house och en skön ibiza-vibe är garanterad! För att ge så många som möjligt chansen att uppleva en underbar sommar- och partystämning erbjuder vi även GRATIS entré hela kvällen, men antalet platser är begränsat - så kom i tid! Låt oss visa hur bra en fest kan bli, hjälp till att göra detta till en succé! Varmt välkommen till en klubb i mångfaldens tecken!

PREMIÄR AV HEADLINE SUMMER EDITION
25 juni på Källaren Diana, Brunnsgränd 2, Gamla Stan
21-03, 18 år ID, Gratis entré, kom i tid!

ROB ANGEL (Rotor)
PETTER (Deep Records)
JdotP & CAN (Fokused/Headline)
Lounge : YAMAZAKI

Besök hemsidan för mer information samt möjligheten att ansluta dig till vårt nyhetsbrev!
http://www.headline.trance.nu

Old Post May-26-2003 11:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Amplifire Click here to Send Amplifire a Private Message Add Amplifire to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

fan va fett...im there...Orkidea kort efter

Old Post May-26-2003 12:40 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Strålande nyheter för Sverige och särskild Stockholms trance och prog hungriga ungdomar.

Ta med er alla vänner ni kan, få in ungdomarna i det här, särskild prog scenen behöver alla 18 åringar den kan få, vi behöver få in nytt blod i det hela, dansgalna och festtokiga killar och tjejer. fri entré så ta chansen, lyssna på trance och lyssna på yamazaki's party house. Och när ni är där, bjud Can eller Amplifire på en öl, de förtjänar verkligen det.

/ Omid

Old Post May-26-2003 16:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Can
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Proximus
Strålande nyheter för Sverige och särskild Stockholms trance och prog hungriga ungdomar.

Ta med er alla vänner ni kan, få in ungdomarna i det här, särskild prog scenen behöver alla 18 åringar den kan få, vi behöver få in nytt blod i det hela, dansgalna och festtokiga killar och tjejer. fri entré så ta chansen, lyssna på trance och lyssna på yamazaki's party house. Och när ni är där, bjud Can eller Amplifire på en öl, de förtjänar verkligen det.

/ Omid

synd att du missar premiären gubben
men du e in the states å softar hårt

Old Post May-26-2003 16:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Can Click here to Send Can a Private Message Add Can to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Nice !!! Roligt att det händer lite grejer under sommaren med.

Old Post May-26-2003 16:48  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

tyvärr är det juh inte progg som gäller för mig och många av dom andra 18 åringar jag känner... Ska vara med melodisk uplifting, eller full-on-psy för att få igång mig.... jag väntar starkt på Rob Angel

Old Post May-26-2003 18:10 
Proximus
Supreme tranceaddict

mindshooter samma gällde mig, (förutom full on psy) och när jag väl hörde prog mer och mer så blev man bara tagen utav det, fast det märker ni själva när jdotp och can kör lite sånt, kommer bli riktigt bra.

Old Post May-26-2003 20:18  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

jorå jag kan gilla en del progg...gillar Dave Seamans mix-skivor och en del Sasha...men av det jag hört ute har jag jättesvårt att ta in...kan tänka mig att det går upp i åldrarna med progg...

Old Post May-26-2003 21:10 
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

MAn ska inte fastna med alla termer... ge hela elektroniska scenen en chans så lovar jag att ni kommer hitta något nytt att älska

Jag hatade house tills jag hittade "rätt" house för min del...NOW I JUST LOVE IT!!!

Många djs låter skit när man lyssnar på mp3-mix men sen när man hör dom live, känner publiken och bara upplever hela paketet ---> WOW!!!
Andra djs som jag bara älskat deras mp3-mix nästan spyr man på live
Ge som sagt den "elektroniska" scenen en chans!

Old Post May-28-2003 10:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

nån som ska dit ??

Old Post Jun-04-2003 17:58  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Headline, ny trance klubb i Sthlm!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRaymondo - Transation [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolid Globe - "North Pole" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:34.

Forum Rules: