|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
|
|
|
Ja ja, het was er weer één, je weet wel zo'n avond dat alles goed was. Leuke tent, minder warm, leuke mensen en zeer goede muziek. Ik vind het echt jammer dat de meest TA'ers dit feessie links hebben laten liggen. Tiesto voor een klein publiek is echt werelds.
We kwamen half elf ongeveer binnen, Lucient was proggie aan het draaien, zo nu en dan tegen de techno aan. Zeer relaxe set, niet helemaal mijn ding, maar wel lekker als opwarmer. Tiesto begon helaas pas om half één, maar dat heeftie wel goed gemaakt door zijn set. Wauw, wat stondtie te knallen zeg, ik vond het één van zijn betere sets, die ik gehoord heb. Voor de liefhebbers komt er een klein overzicht van een stel nummers die hij heeft gedraaid:
Hij begon met: The Matrix - Take The Pill (Junkie XL Remix)
Dave Gahan - Dirty sticky floors (Junkie XL vocal remix)
Gabriel & Dresden present Motorcycle - As The Rush Comes On
Conjure one - Tears from the moon (Tiesto ISOS mix)
Dj Ton TB - Electronic Malfunction
GTR - Mistral
Skin - Faithfulness (DJ Tiësto Remix)
DJ Tiësto - Traffic
Hij eindigde in ieder geval met:
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (DJ Tiësto’s Magikal Remake)
De rest van het lijssie maakt iemand anders maar af, die geweest is, want track ID'en is niet mijn sterkste kant.
Na lang zeuren van het publiek gaf hij na William Orbit nog één toegift (naam van track onbekend) en het publiek ging nog één keer helemaal los. Het was een mooie afsluiting van een perfecte avond. Helaas was dit de afsluitende avond van Invited, hopelijk krijgt deze reeks in Panama nog een vervolg volgend jaar ofzo, want dan ben ik zekers weer bij.

Down-Under was da bomb
|
|
Jun-20-2003 03:49
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:22.
Forum Rules: