Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Derde en laatste editie Invited by Tiësto
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Lucien Foort special guest tijdens Invited! [10 Juni 2003]

Na het fantastische optreden van Benny Rodrigues en Dazzle tijdens de voorgaande edities zal het deze keer de beurt zijn aan wellicht Nederlands grootste Progressive en Tech House dj: Lucien Foort!
Na zijn doorbraak in Nederland in ’89 met zijn wereldwijde hit “Quadrophonia” volgde talloze boekingen over de gehele wereld om zijn productie te promoten. Tegenwoordig worden zijn producties door de allergrootste dj’s gedraaid en staan ze op verschillende compilatie cd’s van ondermeer Sasha, Nick Warren, Dave Seaman en Seb Fontaine. Zijn residentie bij het Engelse Gatecrasher bracht hem tevens bij verschillende Gatecrasher Festivals door Australië waar hij momenteel mateloos populair is. In Nederland is hij ondermeer te vinden bij Earth, Dancevalley, Extrema en KremliN waar hij in de loop der tijd een grote schare fans heeft opgebouwd. Ook Amerika loopt warm voor deze talentvolle dj en producer waar de komende tijd veel aandacht naar uit zal gaan. Maar eerst zal hij “Invited by Tiësto” aandoen om te laten zien wat hij in zijn mars heeft!


Lekkaah hoor als opwarmer


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-10-2003 15:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ChooChoo
Junktion



Registered: May 2001
Location: Nijmegen, Netherlands

Hé gaaf, lucien foort! Die heb ik nog niet live gehoord, zal erg lekker worden.
Ik zal er iig bij zijn

grtz


___________________
Productions:
Junktion - It Never Ends/Shine/Like Of Mind/Wintershowers/Good Memories/Occam's Razor/Money Shot/Way Back
3 Colours vs. Junktion - Spring Of Day / Shimmer // Junktion - Altered Perceptions (Motion Recordings)
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point

Old Post Jun-10-2003 15:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for ChooChoo Click here to Send ChooChoo a Private Message Visit ChooChoo's homepage! Add ChooChoo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

quote:
Originally posted by ChooChoo
Hé gaaf, lucien foort! Die heb ik nog niet live gehoord, zal erg lekker worden.
Ik zal er iig bij zijn

grtz

Heb 'm vorig jaar op FFWD ff een stukkie meegekregen, viel zekers niet tegen. Moeite waard!


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Jun-11-2003 17:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!

Ooh, Lucien foort draait zeker wel lekker! Nou heb ik ernog meer zin in

Btw, Tijs zou toch 4 uur komen draaien maar bij z'n bookings staat ie maar voor 3 uur? Van 00.00 tot 03.00?


___________________

Old Post Jun-12-2003 11:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by Kakao
Btw, Tijs zou toch 4 uur komen draaien maar bij z'n bookings staat ie maar voor 3 uur? Van 00.00 tot 03.00?


Laatste keer liep het ook uit tot bijna 4:00 en toen zou het ook tot 3:00 duren.

Aangezien dit de laatste keer is, loopt het misschien nog wat langer uit


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-12-2003 12:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Nou het weekend gaat beginnen. Om half tien gaat mijn gele sportbolide richting Amsterdam. Om half elf verwacht ik in Panama te zijn om nog anderhalf te chillen op de beats van Lucient, om vervolgens om twaalf uur helemaal los te gaan op de beats van Tiesto.

Om vier uur zal mijn sportbolide weer richting Den Haag gaan om als ik nog zin heb een reportje te schrijven. Even een paar uur slapen daarna en dan mij geestelijk voorbereiden om naar Armin te gaan. Dit gaan twee mooie dagen worden


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-19-2003 14:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Ja ja, het was er weer één, je weet wel zo'n avond dat alles goed was. Leuke tent, minder warm, leuke mensen en zeer goede muziek. Ik vind het echt jammer dat de meest TA'ers dit feessie links hebben laten liggen. Tiesto voor een klein publiek is echt werelds.

We kwamen half elf ongeveer binnen, Lucient was proggie aan het draaien, zo nu en dan tegen de techno aan. Zeer relaxe set, niet helemaal mijn ding, maar wel lekker als opwarmer. Tiesto begon helaas pas om half één, maar dat heeftie wel goed gemaakt door zijn set. Wauw, wat stondtie te knallen zeg, ik vond het één van zijn betere sets, die ik gehoord heb. Voor de liefhebbers komt er een klein overzicht van een stel nummers die hij heeft gedraaid:

Hij begon met: The Matrix - Take The Pill (Junkie XL Remix)
Dave Gahan - Dirty sticky floors (Junkie XL vocal remix)
Gabriel & Dresden present Motorcycle - As The Rush Comes On
Conjure one - Tears from the moon (Tiesto ISOS mix)
Dj Ton TB - Electronic Malfunction
GTR - Mistral
Skin - Faithfulness (DJ Tiësto Remix)
DJ Tiësto - Traffic
Hij eindigde in ieder geval met:
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (DJ Tiësto’s Magikal Remake)

De rest van het lijssie maakt iemand anders maar af, die geweest is, want track ID'en is niet mijn sterkste kant.

Na lang zeuren van het publiek gaf hij na William Orbit nog één toegift (naam van track onbekend) en het publiek ging nog één keer helemaal los. Het was een mooie afsluiting van een perfecte avond. Helaas was dit de afsluitende avond van Invited, hopelijk krijgt deze reeks in Panama nog een vervolg volgend jaar ofzo, want dan ben ik zekers weer bij.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-20-2003 03:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!

Ja, het was echt weer helemaal te gek! Lucien Foort was errug goed aan het draaien, echt heerlijk. Die mag ik wel vaker horen!

Paar vette plaatjes van Lucien die ik herkende;

-Kate Bush vs Infusion - Running up that hill
-Coldplay - Clocks (over een andere plaat heen?)
-P-diddy - Let's get Ill (Deep Dish)
-Een remix van Red Hot Chilli Peppers - By the way

Ik vond Tijs een stuk beter draaien als de vorige keer, ook een stuk evenwichtiger voor mijn gevoel met niet zo veel pieken en dalen. De hitte viel deze keer reuze mee en het was duidelijk dat na de vorige keer er echt wat aan gedaan was. De sfeer was echt top, iedereen had er zin in ; met name denk ik omdat het voorlopig de laatste keer was. het bleef nou ook een stuk drukker tot op het einde. Als er ooit nog weer zoiets komt, dan ben ik er zeker weten weer bij.

Wat verder nog voorbij kwam ;
-Push - Journey Of Life
-Sirroco - Destination (deze werd goed ontvangen door het publiek, vet!)
-Bjork - Pagan Poetry (Infusion Mix)
-Andain - Summer Calling (G&d Mix?)

Die mij onbekende tiesto-productie zal dan wel " Traffic" geweest zijn, zit die verder nog ergens in een uitgezonden set ofzo, Magik54?

Heb nou geen benen meer over, me voeten doen pijn en me oren piepen weer eens lekker ; het was weer gezellig op Tijs z'n feessie gister!


___________________

Old Post Jun-20-2003 09:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet



Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by Kakao
Die mij onbekende tiesto-productie zal dan wel " Traffic" geweest zijn, zit die verder nog ergens in een uitgezonden set ofzo, Magik54?


Tiesto - Ten = Tiesto - Traffic, misschien zegt je dit wat.


___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Jun-20-2003 10:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!

En dat is dan weer een andere track als die Faithfulness?


___________________

Old Post Jun-20-2003 11:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by Kakao

-Bjork - Pagan Poetry (Infusion Mix)



Het was voor het eerst dat ik deze plaat in een set hoorde, heb hem zelf ook al een tijdje, maar dit is echt een wereldplaat, zo'n relxe plaat.

quote:


Ik vond Tijs een stuk beter draaien als de vorige keer, ook een stuk evenwichtiger voor mijn gevoel met niet zo veel pieken en dalen



Hier heb je helemaal gelijk in, verleden keer zat zijn set vol met pieken en dalen. Hij draaide nu echt 3 uur constant, wat ik al zei vondet één van zijn betere sets die ik van hem gehoord, zeker de beste van dit jaar.

quote:


Die mij onbekende tiesto-productie zal dan wel " Traffic" geweest zijn, zit die verder nog ergens in een uitgezonden set ofzo, Magik54?



Je kent neem ik aan de TMF opening. Het eerste deel van die opening is Traffic of Ten (zie tracklist van Tiesto in Concert). Na de backspin binnen de TMF-opening begint Faithfulness.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-20-2003 12:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!

Ah bedankt! Ik zal er ff op letten dan!


___________________

Old Post Jun-20-2003 13:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Derde en laatste editie Invited by Tiësto
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackKiller Track needs ID sample inside [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYuzo Koshiro - Overdrive Neurotransmitters [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:22.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!