|
Ik zweer ook bij de (oude) Ixus!!! Die zijn echt super. Heb zelf een 330, en maak er (mits je de juiste instellingen weet voor feesten) echt SUPER foto's mee, al zeg ik het zelf.
De nieuwe ixus v3 kan je weinig aan instellen, de 400 is alweer een stuk beter.
Plus het grote voordeel is dat ze erg erg klein zijn waardoor je ze makkelijk meeneemt.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|