Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Dance Valley 2003
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Shito
les billets sont à 67.20€ HT. Apparemmet il en reste qques uns.

Ou bah on va les laisser aux autres alors...Putain c trop abusé ce prix.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-15-2003 16:52  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
malkovitch
Suspended User

Registered: May 2003

c'est vrai que ca fait cher!! enfin moi ce genre d'événement m'est inconnu! ca me plairait quand même bien d'y aller! y'en a parmis vous qui y vont?

Old Post Jun-15-2003 20:06  France
Click Here to See the Profile for malkovitch Click here to Send malkovitch a Private Message Visit malkovitch's homepage! Add malkovitch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chris #19
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

Ben moi je pense que je vais y aller. Normalement je voulais retourner à Mysteryland mais bon la lineup était pas aussi enthousiasmante que l'année passée et pis bon maintenant que Tiesto joue au MAD à la même date ben c'est vite réglé. Donc ça sera Dance Valley une semaine avant la Street et Energy

Chris #19

Old Post Jun-15-2003 20:51  Switzerland
Click Here to See the Profile for Chris #19 Click here to Send Chris #19 a Private Message Visit Chris #19's homepage! Add Chris #19 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

La line-up est vraiment alléchante mais le prix est excessif...

En tout cas, ça n'empêchera pas ID&T de faire sold out, c'est dire à quel point les Hollandais sont des passionnés!

(Ils ont les moyens aussi... )

Old Post Jun-16-2003 08:23 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Lytchix
c'est dire à quel point les Hollandais sont des passionnés!

(Ils ont les moyens aussi... )

Nous aussi on est des passionnés !!! mais apparemment en France, ce n'est pas la passion qui règle la facture d'un billet de ce prix là !!!

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Old Post Jun-16-2003 12:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Princesse
Nous aussi on est des passionnés !!! mais apparemment en France, ce n'est pas la passion qui règle la facture d'un billet de ce prix là !!!

moi sincerement c'est pas le prix qui m'empeche d'y aller; c totu simplement que je ne peux pas y aller

Old Post Jun-16-2003 12:40  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Je pense que ca doit pas etre évident de voir les plus grosses têtes avec tous ca, en effet a la Love techno il etait impossible de voir Carl Cox tellement il y avait du monde.

Et puis si les djs jouent dans l'ordre de la Line-up, alors c'est mort comme event.

Par contre c'est sure qu'un rassemblement pareil, c'est pas tous les jours que ca arrive!

Old Post Jun-16-2003 12:57  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeFpArKs
Senior tranceaddict

non les djs ne passe pas dans l'ordre de la line up !!

et je crois que des grosses soirées comme ca se n'est pas mon truc
on voit pas grand choses, quant il y a de gros dj c bourré de monde !! nan, c pas pour moi , deja anvers is burning ma un peu decu pour cette raison !! (surtout quant tiesto est passé) et ben maintenant je prefère de plus petite soirées mais plus régulère musicalement (1 ou 2 djs)

Old Post Jun-16-2003 14:13  France
Click Here to See the Profile for DeFpArKs Click here to Send DeFpArKs a Private Message Add DeFpArKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

quote:
Originally posted by DeFpArKs
non les djs ne passe pas dans l'ordre de la line up !!

et je crois que des grosses soirées comme ca se n'est pas mon truc
on voit pas grand choses, quant il y a de gros dj c bourré de monde !! nan, c pas pour moi , deja anvers is burning ma un peu decu pour cette raison !! (surtout quant tiesto est passé) et ben maintenant je prefère de plus petite soirées mais plus régulère musicalement (1 ou 2 djs)

Ouai c'est clair, je suis du meme avis, sauf pour la trance energy parce qu'il faut au moins faire un gros event

Old Post Jun-17-2003 13:17  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Nan mais regardez-moi ces photos prises à la dance Valley.

Putain c mortel:

Mainstage with tiesto:

And this is the harddance mainstage...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-12-2003 14:31  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

La première est mon nouveau fonds d'écran

Old Post Aug-12-2003 14:34  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Effectivement c'est superbe.
Mais pour le prix ça valait mieux.

Old Post Aug-12-2003 14:35  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Dance Valley 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcouple ids needed [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSalt Tank - "Eugina 2000" (Progressive Summer Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:49.

Forum Rules: