Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tranceaddict Feestbeest Award
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by jploveparade
Ik hoor duidelijk bovenaan

Als we er dan toch een serieus onderwerp van maken:

-In de scene sinds 1991
-10 mappen vol kaartjes, flyers, reviews etc van alle feesten die ik bezocht heb
-Diverse persoonlijke VIP uitnodigingen voor Hellraiser parties
-Bezoek al jaren feesten in heel Europe
-Grootste Paul van Dyk verslaafde van Nederland (dit weekend in Dortmund, volgend weekend in Berlijn en dan weer naar Amsterdam)
-7 Loveparades, 6 Maydays, 5 Lovestern en 8 Mysterylands overleefd
-Ken alle legendarische clubs van binnen: Tresor, E-Werk, Hippodrome, IT, The Palace, Kit-Kat Club
-Sta open voor nieuwe muziekstylen en ben ook niet beroerd om gezellig mee te gaan terwijl het eigenlijk niet mijn muziek is (TIC)

enz enz

Ja je bent geweldig

Old Post May-28-2003 12:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
nee hoor

oja, ik ga geen namen noemen hier, geen tijd voor, plus dat ik niet weet wat nou de eisen zijn voordat je iemand feestbeest kunt noemen en wat alstie nou aan 1 ervan niet voldoet, istie dan maar 80% feestbeest ofzo

tja..

moet zeggen dat je eerst ook een enorm feestbeest was, heb ook nog nooit iemand zo hard zien stampen op qlubtempo! maar heb weinig vernomen van je feestje etc nadat je uit barca komt dus...

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-28-2003 12:18  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by TimeportE
tja..

moet zeggen dat je eerst ook een enorm feestbeest was, heb ook nog nooit iemand zo hard zien stampen op qlubtempo! maar heb weinig vernomen van je feestje etc nadat je uit barca komt dus...

maandag komt er weer een verslag.. tprobleem is dat ik niemand heb om mee te gaan clubben hier, en alleen is ut ook wat aan de saaie kant als je niet helemaal opgaat in het feest (en dat is voor mij lastig in al die technotokos hier).

probleem 2 is dat ik me hier meer lam lig te zuipen, de pleuris lig te werken en teveel dingen in een te korte tijd wil doen

2 snuggle: OW, meningen !! zeg dat dan meteen

nou na mijzelf dus moet ik iedereen noemen die ik meer dan eenmaal ben tegengekomen op een feestje (en dat zijn er nog al wat) plus de boumabros en minus de personen die ik al een jaar niet meer gezien heb op feesten (ruben_dubbink dus es kijken oftie dit ook leest). en nou ik toch bezig ben namen te noemen kan ik netzogoed onderscheid gaan maken tussen de mensen die in een wat meer dan gemiddelde mate feestbeest zijn en de gewone feestbeestjes

*edit als je dan gaat typen wordt je lijst toch weer ongewenst lang en dan lijkt het bijna kontlikkerij weggehaald dus*

Hard = goed

Last edited by kolkiewolkie on May-28-2003 at 12:33

Old Post May-28-2003 12:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by New Wave
[Zeikmode]
En ik zal je vast vertellen, hoogstwaarschijnlijk kan ik ook niet naar Riverdance, mijn werk gaat nu voor.
Duzzz meneer frans, de enige loser die er is dat ben jij

Ik ga dus voor de poedelprijs bij deze Award, en ik ben der trots op
En frans, jij krijgt GEEN fototoestemming voor de volgende Addiction, Bram, bij deze

Had ik maar een baan

Jammer dat je niet op riverdance bent, want dat beloofd weer leuk te worden! je regeld maar gewoon vrij je weet het ver genoeg van te voren
misschien een sars melding op je werk zodat je vrij krijg

En die toestemming voor addiction hoef ik al niet meer hoor
ik ga wel lekker buiQen samen met mijn hardstyle henkie vrienden

Ga eens dood!

Old Post May-28-2003 13:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Kzeg alleen maar dat degene die meer dan mij gefeest heeft de afgelopen jaren vind ik een feestbeest en ik ga niemand noemen omdat die reflecteert. Niks te nadelen van Onno maar als mensen iemand gaan noemen omdat ze hem wel is op een foto zien kan ik weer spontaan gaan huilen hier in mijn stoel.

Verder zijn jullie allemaal vergezochte onnozele tvrukkers en zie ik de echte partygangers wel volgende week bij Armin en die week daarna bij Tiesto.

RUKKERS!!!!

En pas je ff aan.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-28-2003 13:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
maandag komt er weer een verslag.. tprobleem is dat ik niemand heb om mee te gaan clubben hier, en alleen is ut ook wat aan de saaie kant als je niet helemaal opgaat in het feest (en dat is voor mij lastig in al die technotokos hier).

Het is dat mijn reisje naar Barca niet doorgaat anders had ik je wel kunnen helpen

Mijn nummer 1 Feestbeest is toch ook wel PartyHardy! aka Reflectin' Onno!

Old Post May-28-2003 13:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Oooohhhh wat een leuk threadje!

En lekker dan weer Josta! Wel jezelf de 1ste plaats laten behouden en mij niet eens mn 2e,echt een kutwijvenactie!!

Ennuh naja tegen Onno zeggik ook NOOOIT meer wat,en over de rest kijk ik toch altijd al overheen omdat ik er zover bovensta

Bram,bedankt hoor,at least nog iemand die mn ego een btje lief streelt..

Zow,als ik de dag van vandaag eens onder de loep neem,hebbik alweer aardig wat afgemeukt,LEKKER HOOR!

Old Post May-28-2003 13:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Tja..

ik ga al jaren (nou ja.. sinds 99) feesten af zolang het budget het toelaat..

Heb jullie echt nog never nooit niet gezien.. heb ook mijn 'eigen groepje' om naar feesten te gaan. Daar ben ik volgens hun de feestbeest, maar sinds ik hier kom, ben ik toch echt 3 keer niks

I don't care, er komt nog wel een tijd dat ik jullie eens zie..

mits mijn baas weer voldoende uren voor me heeft, Sensation kon ik net geld voor bij elkaar schrapen/bedelen en smeken..

Old Post May-28-2003 14:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

Wil je "ons" wel kennen ??

Old Post May-28-2003 14:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Niemand heeft nog de gebroeders Bouma genoemt ofwel??? Die horen toch zeker in een top5 zoniet top3 thuis

Old Post May-28-2003 14:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Niemand heeft nog de gebroeders Bouma genoemt ofwel??? Die horen toch zeker in een top5 zoniet top3 thuis

Thnx.

We wilden er zelf niet over beginnen (te laag ego-gehalte )

Kennelijk hebben we teveel in Engeland vertoefd en zijn we daardoor onopgemerkt gebleven....

Old Post May-28-2003 14:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by Smirnoff
Wil je "ons" wel kennen ??

euh.. jawel, zolang er maar geen 'neuk een schaap' ontgroenings ritueel is, no problem lijkt mij.

Old Post May-28-2003 15:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tranceaddict Feestbeest Award
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDirty Vegas - Days Go By (Lucien Foort Remix) [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSouthside Spinners - "Luvstruck" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:56.

Forum Rules: