|
| quote: | Originally posted by Jappio
Zoals ik al aangaf in mijn vorige post in deze thread hebben wij op atletiekfeesten alleen maar dit soort feesten, en ik moet zeggen dat ze altijd heel gezellig zijn. |
Ja, maar dat komt omdat die atletiek lui veelal niet roken (toch?) Dan issut niet zo gek natuurlijk dat op "hun" feestje nauwelijks gerookt wordt... Da's wat anders dan een rookverbod instellen lijkt me... En ik geloof nog steeds niet dat het "Rookvrij Swingen" in Den Haag erg leuk is Hehe...
laat de resultaten van dat onderzoek maar zien; volgens mij bull-shit-ik-ben-een-roker-gelul |
Ja, die wil ik ook graag zien Maar nogmaals, ik heb het me laten vertellen... weet er het fijne ook niet van... Weet alleen dat ik degene die het vertelde wel geloof... Ook een niet-roker trouwens, als dat helpt 
Mja nou wordt ie helemaal mooi.. Das net zoiets van het maakt niet uit dat de omgeving zwaar vervuild wordt door die ene giftige fabriek omdat anders andere fabrieken de omgeving ook wel vervuilen..
Kom op zeg.. hoezo bekrompen |
Bekrompen? Haha... nee, practisch Want zo is het wel... Ze kunnen hier in Delft bijv. zoveel aan het milieu doen als ze willen, maar zolang die Gist Brocades blijft meuren wordt het er toch echt niet frisser op... En Over die rooklucht... Ik ruik liever een rooklucht dan een ouwe zweetlucht... "Maar, dat is natuurlijk heel persoonlijk" 
Mja leuk dat jij dat voor jezelf kan bepalen, maar er zijn dus meer mensen die last hebben van jouw rook. Maar goed alleen op de wereld is ook fijn huh |
Het ging er hier om dat het slecht is voor mijzelf... Ik ben ook geen enorme aso en hou ook wel rekening met anderen... Zo rook ik thuis bijv. alleen op mijn kamer, ondanks dat ik van me ouders best in de living room ook mag roken. Maar dat vind ik arelaxed, omdat ik weet dat ze er last van hebben. Maarja, als je uit gaat weet je dat er gerokt wordt, net zo goed als dat je andere risico's loopt als je uit gaat, dus dan moet je ook nie zo lopen zeiken, anders blijf je maar thuis... Ikzelf drink haast nooit, maar mij hoor je toch ook niet altijd en eeuwig mekkeren over al die mensen die zich elk weekend maar klemzuipen en me nooit eens met rust kunnen laten als ze dronken zijn? Zelfde verschil... Ik weet dat ik uit ga, dus ik weet dat dat kan gebeuren... En dan nog de mensen die het altijd presteren om bier over je heen te flikkeren... (maar dat zijn voornamelijk studenten feestjes )
En nogmaals... Als er zo'n rookverbod komt, prima... Maar een algeheel verbod gaat nooit werken... Roken valt toch niet uit te bannen...
Zo, dat was voorlopig wel weer genoeg... 
|