Ik weet het eigenlijk niet......ik weet alleen dat ik wat losser wordt als ik wat op heb, maar over het algemeen ben ik nooit dronken.
May-29-2003 11:56
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Ik wordt gewoon zat van alcohol, nooit agressief.
ergste moment.... 5 minuten geleden: paar honderd dronken psv suporters op de vuist met de ME (voor m'n deur!!) das best ff schrikken....
May-29-2003 11:57
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Smirnoff
, maar over het algemeen ben ik nooit dronken.
ja proost Smirnoff
May-29-2003 12:17
JunKX
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
quote:
ergste moment.... 5 minuten geleden: paar honderd dronken psv suporters op de vuist met de ME (voor m'n deur!!) das best ff schrikken....
Ja, hoeren! Ik liep net op de Grote Markt met een mannentje of 10. We kwamen net de kroeg uit en binnen 30 seconden stond iederen te vechten. Ben 2x met traangas beschoten, tering was is dat een kut spul....
Verder was het wel gezellig!
Bier OnwZ Joe.
May-29-2003 12:49
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
net als de meeste...vrolijker en losser..
wordt wel snel moe van drank.
echt helemaal lam dronken is kut.. eventueel kotsen en niet meer weten hoe je thuisgekomen ben enzow.. sja zijn leukere dingen. wordt iig nooit agressief
Alcohol maakt van mij een druktemaker, kga harder praten, word lolliger (vind ik dan vooral zelf) en zie alleen maar de leuke dingen des levens. Op parties drink ik zelf niet al te veel (in verhouding dan: normaal gesproken sta je in een discotheek tot 3.00 of 4.00 uur te feesten, bij grotere feesten doe je dat tot 7.00 uur zoiets), ik word er op een gegeven moment soms superlam van en da's zonde van het feest vind ik. Perfecte verhouding bij mij is 1:2, waarbij 1 = biertje en 2 = sinas.
May-29-2003 17:36
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Hihi, als ik zat begin te worden dan praat ik ongelofelijk snel en dans ik ook vrij hevig, eens da ik goe weg ben wordt ik terug slomer en praat ik terug trager.
(totdak e paar red bulls opdrink )
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
May-29-2003 17:52
Duke2003
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2003
wie is dat tennismeissie van je sig?
May-29-2003 18:10
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
goeie vraag duke
May-29-2003 18:16
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
ehhh ja ik word er vooral melig van en ga echt onzin uitkramen....
een van de leukste momenten was denkik wel tequila wedstrijd van de zomer in Lloret met een maat van me....
Word meestal strontmelig en ga nog onduidelijker praten dan ik normaal al doe. Gelukkig niet agressief of zo, ook niet chagrijnig (tenzij misschien ik dat van te voren al was).
Heb zelden een kater en ben pas 1 keer echt goed ziek geweest, maar toen vroeg ik er ook om. Slecht gegeten, moe, en dan binnen een paar uur tijd geen kleine hoeveelheden van minstens zes verschillende soorten alcohol door elkaar naar binnen gieten. Waaronder het nodige vage oost-europese spul van 't type spiritus . Dat ging dan ook goed fout en dat doe ik dus nooit meer!