Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack Midway
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Aendy
What? Hörru... blanda inte in mig i något, jag var i Lund hela kvällen!

om du inte skojade så antar jag att Steve syftade på att Pulser heter Aendy,,,,eller är jag helt lost?

Gielen lirade även den där bootleggen på For an angel och en annan låt...blärfa va den suger...

Old Post Jun-01-2003 19:43 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Aendy
What? Hörru... blanda inte in mig i något, jag var i Lund hela kvällen!
ha ha, knasjocke, Pulser heter Aendy

Old Post Jun-01-2003 19:44  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

jag vet inte ifall ni tänkte så mycket på den, men andreas spelade:

Rapid eye - circa forever [rapids r.e.mix]

den fick mig att gå berzerk!
och sen:

solid globe - norht pole
? - sensation theme 2003
pulser - stealing beauty (vet dock inte vilken mix)

Old Post Jun-01-2003 19:50  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

juste Solid globe - North pole....va GTR som droppa den va? mmm den e fet som faaaan!

Old Post Jun-01-2003 19:52 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

quote:
Originally posted by mindshooter
juste Solid globe - North pole....va GTR som droppa den va? mmm den e fet som faaaan!

precis! den är så illa mäktig. ni skulle sett GTRs min när han drog den

Old Post Jun-01-2003 19:54  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

vi såg vi såg

Old Post Jun-01-2003 19:57 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tobo99
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2000

Äntligen vaknat, *ringer fortafrande i öronen, glömde öronskydd*. Klart bäst va GTRs andra del, syndbara att det va då man va som tröttast. Rysningar i kroppen när ha släppte Carte Blanche fick tillbaka lite 99 feelings. Som så många sagt tidigare, Gielen får nog släppa lite på egot och lugna ner sig med scratchen...
När man kommer till baren 5 på morgonen och får beskedet att drickan är slut fick man lite panik, tur att man hittade en toa man kunde dricka på vid antrén

Old Post Jun-01-2003 20:06  Sweden
Click Here to See the Profile for tobo99 Click here to Send tobo99 a Private Message Add tobo99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

GTR's set var det bästa där... Gielen lekte förmycket; folk bara stod omkring när han scratchade loss där ett tag. Och så ville han inte släppa fram GTR i slutet heller (gick ju tillbax typ 3 gånger...).

Och så träffade jag en annan TA, ngn med tranceaddict-tröja.. Undrar vem det skulle ha kunnit vara.. ? (SteveTranz4ever?)

Old Post Jun-01-2003 20:10  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Garteh Emery e verkligen en skön DJ

Han e bara 22 tror jag

quote:
Originally posted by cviper
Och så träffade jag en annan TA, ngn med tranceaddict-tröja.. Undrar vem det skulle ha kunnit vara.. ? (SteveTranz4ever?)
Nope de va swe_trance... jag var dåren som var uppe mycke på scenen å filmade... mörkt hår

Synd man inte träffa fler...

quote:
Originally posted by tobo99
Äntligen vaknat, *ringer fortafrande i öronen, glömde öronskydd*.

Knas boll.. .de fanns ju att köpa för 10 spänn

Old Post Jun-01-2003 20:11  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

autografskryt i signaturen?
vänta till eXton plockar fram det tunga artilleriet

Old Post Jun-01-2003 20:14 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by cviper
GTR's set var det bästa där... Gielen lekte förmycket; folk bara stod omkring när han scratchade loss där ett tag. Och så ville han inte släppa fram GTR i slutet heller (gick ju tillbax typ 3 gånger...).

det var swe-trance med TA tröjjan riktigt fint initativ där!

fick hälsa på en massa ta's, tyvärr var det ju flera där

Old Post Jun-01-2003 20:18 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nope de va swe_trance... jag var dåren som var uppe mycke på scenen å filmade... mörkt hår

Heh, ok. Han sa iofs sitt nick-name, men jag härde bara 's' i början och 'trance' någon gång

Last edited by cviper on Jun-01-2003 at 20:40

Old Post Jun-01-2003 20:20  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack Midway
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this beautiful old trance track [2005] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoby - "In My Heart (Sean Tyas Misses Twilo Mix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:19.

Forum Rules: