Zo, na geloof ik meer dan een jaar, weer eens een post van mij.
Misschien moet je eens mailen naar Black Hole/Tiesto. Die heeft de CD namelijk samen gesteld. En ik neem aan (hoop) dat ze je vraag netjes beantwoorden. Die gasten krijgen natuurlijk ook elke dag een stapel met mail waar je U tegen zegt.
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
Jun-12-2003 21:25
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Nou, tis niet te geloven maar waar:
quote:
Beste Remco,
Wij zijn op de hoogte van dit probleem. Het geval is dat er op de
laatste bijpers een fout is gemaakt door de perserij. Ze zijn vergeten
de matrijzen te verwisselen waardoor er nu een track op de plaat is
geperst die niet eens van Vincent de Moor is. Helaas hebben wij dit
nooit opgemerkt daar er van de bijpersingen meestal geen exemplaren onze
kant op komen maar deze direct naar de groothandel werden gebracht.
Je bent inmiddels de zoveelste die dit probleem aankaart en daarom
hebben wij besloten om deze track als bonus nummer te plaatsen op de
eerst volgende release van Vincent zijnde VDM - Additional Works III.
Deze 12" zal over ongeveer een maand of twee uitkomen.
Onze excuses voor het feit dat de track niet op de plaat stond.
Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Rodger Kipp
A&R and Licensing
Combined Forces Records BV
Hoeveel pech kan je hebben
maar aan de andere kant wel goed nieuws, laatste zin