Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ja was eigenlijk wel een beetje te verwachten. Ferrero doet het al een paar jaar goed in Parijs en was gewoon gebrand op die titel. Vond trouwens ook dat Ferrero het verdiende, maar toch jammer voor Verkerk. Denk trouwens dat dit een eenmalige uitschieter was van onze landgenoot
___________________
Jun-08-2003 16:38
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
verkerk was slecht vergeleken met zn andere wedstrijden....
maja 2e plaats is wel okay, ik denk niet dat dit een uitschieter is.. hij heeft al eens eerder bewezen dat ie wel goed is, Rome d8 ik.
___________________
I hate the global warming hoax
Jun-08-2003 16:48
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
verkerk was slecht vergeleken met zn andere wedstrijden....
maja 2e plaats is wel okay, ik denk niet dat dit een uitschieter is.. hij heeft al eens eerder bewezen dat ie wel goed is, Rome d8 ik.
ja maar iedereen kan wel eens een toernooi winnen Ik bedoelde meer dat ik niet denk dat hij een blijver in de top 20 of hoger is, zoals bevoorbeeld Sjeng Schalken wel is en Richard Krajicek jaren was
___________________
Jun-08-2003 17:09
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
denk ook dat dr hierna ff een dipje komt ja, k vraag me af of t trouwesn wel goed is om als onbekende, underdog zegmaar, uit het niets te komen en een grand slam te winnen.. volgens mij vinden veel mensen dat dan weer een beetje te veel van het goede en gaan ze zich weer aan hem ergeren enzo..
Jun-08-2003 17:24
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Location: Noord-Holland
quote:
Originally posted by robin
denk ook dat dr hierna ff een dipje komt ja, k vraag me af of t trouwesn wel goed is om als onbekende, underdog zegmaar, uit het niets te komen en een grand slam te winnen.. volgens mij vinden veel mensen dat dan weer een beetje te veel van het goede en gaan ze zich weer aan hem ergeren enzo..
want............???
tis toch juist prachtig als dat soort dingen gebeuren!!!
___________________
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.
Jun-08-2003 18:54
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by robin
denk ook dat dr hierna ff een dipje komt ja, k vraag me af of t trouwesn wel goed is om als onbekende, underdog zegmaar, uit het niets te komen en een grand slam te winnen.. volgens mij vinden veel mensen dat dan weer een beetje te veel van het goede en gaan ze zich weer aan hem ergeren enzo..
Ja begrijp ook weinig van deze reactie???
Is toch juist leuk om weer een btje nieuw talent te zien doorstromen, waarom ergeren? Omdat de gevestigde orde altijd moet winnen?
___________________
Jun-08-2003 20:16
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Dj Lex
ja maar iedereen kan wel eens een toernooi winnen Ik bedoelde meer dat ik niet denk dat hij een blijver in de top 20 of hoger is, zoals bevoorbeeld Sjeng Schalken wel is en Richard Krajicek jaren was
ik denk dat ie wel potentie heeft; hij loopt de laatste paar maanden gewoon al heel goed te spelen en staat ook niet voor niets 8e in de champions race of hoe dat ook heet..