|
חזרה לנושא ...
עידן גוטמן פעם היה תותח רק בשנה - שנה וחצי האחרונות
הוא הדרדר ולדעתי גם בגלל המסחור ...
לא נורא ...
הוא עדיין לא כזה גרוע ויש לו את התוכנית עם גורדון ביום
חמישי שזאת אחת התוכניות הכי טובות ברדיו ישראלי ...
וכן - הוא מסומם רצח - אני יודע את זה גם מחברים שלו ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|