har nog bara haft denna =) får bli den ett tag till..
___________________ 'M u s i c I s T h e A n s w e r'
har fixat en ny sigg...för alla er som då inte fattat att de e den som e min min signatur så här
___________________
bleh, orka hålla på.
quote:Originally posted by Endre bleh, orka hålla på. hahahhaha... säger killen som bytt signatur flest ggr av oss alla Vizay! shit.... snygg sig. som f*N... ja trodde det var AVB.. de ere inte va?
___________________ Tom Cloud - Told You So
quote:Originally posted by Glorie hahahhaha... säger killen som bytt signatur flest ggr av oss alla Vizay! shit.... snygg sig. som f*N... ja trodde det var AVB.. de ere inte va? hehe tackar å bockar...klart de e AvB i siggen...vem annars ? btw. slängde ihop den på mindre än 15 min *skryta*
ny signatur igen :P tog en nanosekund *skryta* :P
Jag rörde ihop min på 10 dagar *skryta*
Last edited by NooN on Aug-12-2003 at 22:48
Jag har inte rört ihop min alls *skryta*
quote:Originally posted by ShyTrance ny signatur igen :P tog en nanosekund *skryta* :P min tog inte heller så lång tid att göra
___________________ man with no sig
Man blir ju lite avis på era flashiga ziggies men själv är jag för lat för att hitta nånstans att lägga upp en.
___________________ http://www.advantico.se
nu har även jag skaffat en sig, nån som kan gissa vilken producent jag diggar?
NooN och St_Andrew... snygga signaturer
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA