Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 2e fase TOETSWEEK
Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by basvh

heej wvg, jij en blik zitten toch op het st jans lyceum?? volgens mij heb ik dat ergens gelezen hier, maar kennen jullie ene roel backus die zit ook op het st jans, hij zit in mijn basketball team. ben beniewd of jullie die kennen

Roel backus...... ehh nee volgens mij ken ik die niet, in welke klas zit die gozer?

Old Post Jun-12-2001 18:50 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Blik

en als je tegen Den Dungen moest basketballen moest je misschien wel tegen een klasgenoot van ons, blonde haren recht omhoog, kijkt raar uit zijn ogen omdat die altijd stoned is (heeft trouwens een keer een nepbom bij iemand neergelegd waardoor het bejaardentehuis moest worden ontruimd........)

dat is geen grapje, vraag maar aan -=WVG=-

(WVG, zit Suzannah trouwens ook niet op het Jeroen Bosch???)

toen ik tegen den dungen moest zat er inderdaad een gast met blonde haren en die wazig uit zijn ogen keek in dat team, volgens mij moest ik hem verdedigen ook.

Old Post Jun-12-2001 18:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Ik ken m wel! ooooooooeeeeee! geile gozer!!!!!!

Old Post Jun-12-2001 18:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ken m wel! ooooooooeeeeee! geile gozer!!!!!!

Hij is errug bekend...
maar in LEEUWARDUUUUH...nee, daar kennen ze hem vast niet...

Old Post Jun-12-2001 18:58 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

quote:
Originally posted by -=WVG=-

Ja, ik dacht wel dat je uit de buurt kwam ja...had ik volgens mij al ooit eerder gehoord...

Gompie rulezz natuurlijk, want dat is onze stamkroeg (of nie Blik )

Basketballen in Den Dungen...Moest je vast tegen DEN DUNGK...haha

haha,

Kennen jullie de oettel ofzo? Ik ben daar een keer geweest met een vriend van me die hockey'd. Echt schitterend om te zien wat voor volk daar rondloopt. Degene met de meeste kraagjes (omhoog) is de winnaar ofzo. Ik heb mezelf daar echt kapot gelachen.

Wel veel lekkere hockey sletjes, daar niet van, maar echt een aparte tent, een bezoekje waard

grtz,
TNG

Old Post Jun-12-2001 19:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by tango

haha,

Kennen jullie de oettel ofzo? Ik ben daar een keer geweest met een vriend van me die hockey'd. Echt schitterend om te zien wat voor volk daar rondloopt. Degene met de meeste kraagjes (omhoog) is de winnaar ofzo. Ik heb mezelf daar echt kapot gelachen.

Wel veel lekkere hockey sletjes, daar niet van, maar echt een aparte tent, een bezoekje waard

grtz,
TNG

ja ik heb het ook gehoord dat de oettel zo erg is, maar ben er nog nooit geweest.

Heej blik en WVG als jullie een keer naar de gompie gaan, geef dat dan ff door dan kunnen we een kleine TA meeting houden daaro,

Old Post Jun-12-2001 19:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

nou, ik denk dat we vrijdag zeker wel in de Gompie zullen zijn, ff rust na die zware proefwerkweek tijden......

vandaag trouwens Levensbeschouwing, Nederlands en Economie 1,2 gehad, Levensbeschouwing was makkie, Nederlands keizwaar verneukt en economie was wel te doen

oh ja, de Oetel staat inderdaad vol met kakkers, oftewel het St. Janslyceum, dat is mijn school

basvh, waar sta jij altijd in de Gompie???

Old Post Jun-13-2001 12:58 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

quote:

ja ik heb het ook gehoord dat de oettel zo erg is, maar ben er nog nooit geweest.

Heej blik en WVG als jullie een keer naar de gompie gaan, geef dat dan ff door dan kunnen we een kleine TA meeting houden daaro,

De Oetel is inderdaad een trieste bedoeling...Ik ben daar 2 keer geweest...En het is zelf zo triest dat als je bij de WC staat te praten je eruit wordt gezet...(en daar heb ik ervaring mee...*zucht*)

Als je op vrijdagmiddag of Zaterdagavond naar de Gompie komt heb je een grote kans dat je in ieder geval een van ons daar aantreft

Old Post Jun-13-2001 13:02 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:

basvh, waar sta jij altijd in de Gompie???

misschien ben ik er vrijdag ook, ff kijken of er nog maten meegaan, maar als ik er ben, sta ik waarschijnlijk vlakbij de gokkasten, bij dat verhogingkje. als je daar dus een gast van 2 meter ziet staan ben ik het dus. en niet te vergeten een pilsje in mijn hand

Old Post Jun-13-2001 13:15  Netherlands
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

quote:

misschien ben ik er vrijdag ook, ff kijken of er nog maten meegaan, maar als ik er ben, sta ik waarschijnlijk vlakbij de gokkasten, bij dat verhogingkje. als je daar dus een gast van 2 meter ziet staan ben ik het dus. en niet te vergeten een pilsje in mijn hand

Ik ben er vrijdag niet, want ik heb een leuk weekendje vakantie met de hele familie...MIDDEN in de toetsweek"...maar ja, wat maakt het uit...

Old Post Jun-13-2001 13:19 
Blik
The Almighty Blik

quote:

wij staan daar ook altijd in de buurt, meestal voor het verhoginkje

ff een vraagje: 2 zaterdagen geleden, was jij er toen ook en had je ruzie met een gast?? was namelijk ook iemand van 2 meter bij het verhoginkje

Old Post Jun-13-2001 13:20 
basvh

quote:

ff een vraagje: 2 zaterdagen geleden, was jij er toen ook en had je ruzie met een gast?? was namelijk ook iemand van 2 meter bij het verhoginkje

nee dat was ik niej. da was een neger

nee ff serieus, ik was er toen niet. dus had ik ook geen ruzie.

anyway, de gompie is zooooo klein dat we elkaar wel daar tegenzullen komen.

Old Post Jun-13-2001 13:58  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 2e fase TOETSWEEK
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback-------- 2003 Prog House/House [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoonbeam - What Dreams May Come (Club Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:10.

Forum Rules: