TTman
Barca, Barca, Barca !!!

Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
|
|
|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עשיו בקשר למכוניות...
אר 32 חתיכת מכונית חיה!!!!
ולפי מה שהבנתי המיצובישי לא רואה ממטר את האימפרזה...
יש גם סרטון של שתיהן עושות רייס שנראה לי שעדיין יש איפשהו
|
המממממ תאורתית האימפרזה יותר חזקה
לאימפרזה יש 300 כ"ס
ולמיצובישי יש 227 כ"ס
אבל זה גם תלוי במשקל האוטו ובסל"ד שמפיק האוטו
אז ככה שאי אפשר לדעת במדויק
לפי דעתי האוולושיון לוקחת את האס טי איי
___________________
Last edited by TTman on Jun-16-2003 at 14:37
|
|