|
tering ruben gaan we op die tour?
ja dat van jou is houden van, dat obsessieve gedrag van je
je mag wel altijd denken dat je zo wijs bent, maar please gozer sommige van ons weten wel een stukje beter, en wie ben jij om voor mij uit te maken of ik wel of niet van hem gehouden heb? pffft dit gaat me echt te ver! god, dat ik vergeten was hoe een ontzettend hoogdravende SUKKEL je wel eigenlijk niet bent....ondanks al die mensen die me dat al keer op keer vertelden...hahaha ruben..LOL...bedankt voor de bevestiging
2 Riz: kan best zijn dat je t gezegd heb, ik ga geen gezichten bij uitspraken in een schriftje zetten. Maar ja, wat boeit t ook...
Dave: zit wat in, maarre...wie praat er voor anderen? ik toch zeker niet...heb gellof ik al uitgelegd dat t om mijn gevoel gaat.
hoe moeilijk is t voor mensen om een simpel regeltje te interpreteren? jullie hebben toch leren lezen, of niet soms 
blaat 
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|