Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram*
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
biznology
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2000
jag och fyra Sofiero! woohoo ...men jag aker hem snart- sa glad midsommar alla!

Old Post Jun-20-2003 18:55  United States
Click Here to See the Profile for biznology Click here to Send biznology a Private Message Add biznology to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Själv förstår jag inte hur nån kan vara ute och supa eller dansa runt nån pinne me blommor på när det är Inspector gadget(!) på fyran!!!

Old Post Jun-20-2003 19:05 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Smile Tongue

jag har varit å kört bil ida.. varit på midsommarmarknad.. varit på nå töntigt firande i ca: 15 min å kollat på sno-dans å köpt nå lotter.. sen följde vi me en båt ett tag.. som färdades genom Bergs slussar.. från sjön ROxen till Göta kanal sen satte vi oss å åt en glass vid ett fik.. som låg alldeles intill Göta kanal!! Å vi har haft sooool! men inte hela dan.. de regna i morse å nu på kvällen... i morgon bilar vi upp till s-vall (baaaara 60 mil) å där ska ja tillbringa resten av juni, hela juli å lite augusti... blir väl till å träffa polare.. jobba! plugga inför två tentor och slappa.. å gosa me Kissemy
hej dååå

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-20-2003 19:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

jag ska oxå tillbringa min sommar i sundsvall, lr iaf två veckor av den på en öde ö utanför alnön *nästan lika tuff som glorie*

Old Post Jun-20-2003 20:08  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

alltså andrew!!! hallå där!!! ska du till Alnö? Norrlands Hawaii??? vaffö dååå?? säg säg... de e ju jättefint därute ju! coool man varför ska du va där? ja har min farmor, kusiner & fastrar som bor där cooooool
ja har tom bott där under mina första levnadsår! å sen hade vi stuga där me.. fram till 92!

vi ska ha en tjejträff här uppe bl.a. på ALnö! i juli å då ska vi bl.a. åka Primus (ångbåten) från tjuvholmen in till hamnen.. å så.. sen ska vi såklart ligga på playan å sola på nån av de många stränderna på Alnö se till att pricka in gatufesten duuu början av juli!!!!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-20-2003 20:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

hehe ska tom till en liten ö utanför alnön, lill-kalven om du vet vad det är för någon, ligger mellan alnön och rödön... har ett litet sommarhus där fast det finns ingen el där eller någe så det e lite tråkigt om det är dåligt väder men när det är bra väder är det skigrymmt! har iaf tillbringat lite av varje sommar där sedan jag föddes
Brukar ta båten till tranviken ibland o hänga där det e ett soft ställe =) gatufesten är oxå soft, var såg markolioo där en gång i tiden ( )

Old Post Jun-20-2003 20:33  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

woohoo..trevlig midsommar allla!

-bättrar på min huvudvärk med lite dunka dunka music nu

Old Post Jun-20-2003 23:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

andrew, jepp känner till lill-kalven, men har aldrig vart där.. vi hade stuga mittemot rödön fast på alnö så att säga...(det hette lilla havstoviken..finns ju stora havstoviken me) tranviken har man varit på mången gång

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-22-2003 00:23  Sweden
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

Det var faktist en bra midsommar för en gångs skull. Ca 17 gick jag, morsan och mina bröder till min moster med familj, inkl min bästa kompis, plus våra morföräldrar. Där grillade vi korv och kött, drack och sånt.

20:30 for jag och min kompis till en scoutstuga, där några andra kompisar och några nya typer var. Vi hörde på musik, drack, åt och hade extremt kul. Var inte trött alls, och klockan 8 på morgonen tog vi en taxi till närmaste bensinstation för att köpa mera öl. 3 korgar öl + en korg cider Vi åkte tillbaka, fyllde kylskåpet, och började sakta men säkert gå och sova. Då var klockan över 9.

Nångång efter 15 vaknade vi (vet ni BTW hur kul det är att ha morgånstånd den tiden ), åt lite, och åkte sen hem men min kompis, mix ex-klasskompis och hans flickvän. Vi böt bara kläder, tvättade tänderna och sånt, och åkte sen tillbaka igen. Jag mådde ganska illa och hade en jävla huvudvärk, så jag vilade mej lite och tog en huvudvärkstablett. Efter nån timme var allt bra igen, och jag fortsatte dricka. Inte lika mycket som kvällen före, men lite i alla fall. Vid midnatt ungefär for jag, min ex-klasskompis och hans brud ut och åka med en annan kompis. Först ett varv genom stan till McDonald's, som inte var öppet pga midsommarn, så dom kom på att åka mot Helsingfors för att hitta en öppen McD. Vi hittade en, åt, och sen for vi till flygfältet. Tyvärr så såg vi inga plan lyfta eller landa, vi skulle ha måsta vänta över 2 timmar.. Sen åkte vi ännu in till Helsingfors ett varv, och sen sakta tillbaka till stugan. Klockan var ca 4 när vi var tillbax Dom andra sov, så vi började också sova.

Vaknade nångång 14-14:30 och steg så småningom upp. Vi måste städa lite, för stugan var uthyrd åt nån annan dagen efter. Så vi städade, och ca 17 åkte vi hemåt. Var hemma en timme, åt en korv, och åkte sen till stan med min kompis. Drack några öl, körde omkring i stan, kom hem, åt lite mera, satte mej framför datorn, och här e jag nu

Måste försöka somna lite tidigare idag, lite onödigt att vara vaken hela natten och sen sova halva dagen, fast man har sommarlov.

Old Post Jun-22-2003 19:17  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Nicke
Drack några öl, körde omkring i stan

hoppas du inte menar att nån körde onykter?

Old Post Jun-22-2003 20:00 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by reveal
hoppas du inte menar att nån körde onykter?

Hoppsan. Syftningsfel. Åkte omkring i stan borde det ha stått. Jag drack några öl, min kompis körde. Han drack inte öl. Jag kör inte onykter. Om jag inte fattade det tidigare, så senast då som vi blev påkörda av en som körde onykter. Rättegången var för några veckor sen, inget litet straff han fick. Eller nåja, inte så värst mycket egentligen..

Old Post Jun-22-2003 20:54  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Nicke
Hoppsan. Syftningsfel. Åkte omkring i stan borde det ha stått. Jag drack några öl, min kompis körde. Han drack inte öl. Jag kör inte onykter. Om jag inte fattade det tidigare, så senast då som vi blev påkörda av en som körde onykter. Rättegången var för några veckor sen, inget litet straff han fick. Eller nåja, inte så värst mycket egentligen..

ok bra, ingen respekt till de som kör onyktra nämligen

Old Post Jun-22-2003 21:22 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram*
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Jean@ Dance Dept/ CLub Eau?? 01-06-01 [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPete Lazonby - Sacred Cycles (Quivver Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:19.

Forum Rules: