|
טוב יש לי פה כמה דברים להגיד
דבר ראשון האודי הזה אין לו אלוהים לזין הזה
איזה מניאק הוא
וראסמי החיקוי שלו לענבר היה ענק
עכשיו הכי מצחיק זה לראות את ארז הדלוק הזה רוקד טראנס
ודבר אחרון שבאמת לא הבנתי
מה לעזאזל נדלקתם על שירן?!
היא חתיכת קונפה
נראית כמו מטאטא הפוך
היא בכלל לא יפה ואין לה חזה!
___________________

SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!
|