Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hello! Jag är ny =)
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by A-Gren
Haha, jo så kommer det garranterat att bli. Men det är hon väll värd ;P.

Jag gick precis ur mitt "förhållande". Det höll inte, kändes inte rätt.

Annars då, vad hender hos dig? =) Du lirar inte Cs, Q3 eller liknande?

jodå, klart hon e det

Cs... neee... lirar natural selection bara lite då och då.
har dock inte blivit så mycket på sista tiden
Q3 började jag lira en gång i tiden, men tråkade ut mig ganska snabbt.

DJ_Hysterix: klart
men jag e ju knappast den enda här.... e det inte typ AC eller nån som sa att han brukade köra samma still när han e ute???

Old Post Jun-21-2003 12:19  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Skojar du, hur kan du ha tvivlat. Hans bok är min bibel, hans ord är min lag.

Då kanske du har åldern inne att ge dig i kast med det stora och lite mer allvarsamma orginalet? En bra sommarsysselsättning om inte annat. Isaac Asimovs böcker om stiftelsen. Börja med prologen Harri Seldon och Stiftelsen och sedan Stiftelsetriologin och sen är du fast kan jag lova. Funderar på att läsa om hela eposet i sommar... problemet är att jag har förlagt första boken på Landvetter...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jun-21-2003 13:17  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

hej hej & välkommen

Soundcloud!

Music by me

Old Post Jun-21-2003 14:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
A-Gren
Junior tranceaddict

Registered: Jun 2003
Japp

quote:
Originally posted by Aendy
Av signaturen att döma misstänker jag att nykomlingen är förtjust i den bortgågne Douglas Adams episka verk... Skönt att se att han lever vidare till den yngre generationen.

Jora, den e bra den, även fast jag inte läser så mycket så läser jag jag mig genom den nu. Ruskit bra humor =)

Konsten med att flyga är enkel. Kasta dig mot marken, och missa...

Old Post Jun-21-2003 15:00  Sweden
Click Here to See the Profile for A-Gren Click here to Send A-Gren a Private Message Add A-Gren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
A-Gren
Junior tranceaddict

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by dbl

Q3 började jag lira en gång i tiden, men tråkade ut mig ganska snabbt.

Fattar det, Q3 e inge kul alls =)
Jag har fastnat i Cs-träsket, funderar på om man ska ta sig ut =)

Old Post Jun-21-2003 15:03  Sweden
Click Here to See the Profile for A-Gren Click here to Send A-Gren a Private Message Add A-Gren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
U121
So old now.

Registered: Nov 2002

haha

"fresh meat for the grinder eh?"

välkommen in din galning =P

Old Post Jun-21-2003 15:43  Sweden
Click Here to See the Profile for U121 Click here to Send U121 a Private Message Visit U121's homepage! Add U121 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
A-Gren
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by Xo|oX
haha

"fresh meat for the grinder eh?"

välkommen in din galning =P

JAg är inte så galen... inte alltid, bara i bland kanske... eller nej, eller... jo lite =)
Kan man inte gå in i nå teram eller shit här? liknande det trsita PLayahead... Vore sköjj kanske =)

Old Post Jun-21-2003 16:15  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Aendy
Då kanske du har åldern inne att ge dig i kast med det stora och lite mer allvarsamma orginalet? En bra sommarsysselsättning om inte annat. Isaac Asimovs böcker om stiftelsen. Börja med prologen Harri Seldon och Stiftelsen och sedan Stiftelsetriologin och sen är du fast kan jag lova. Funderar på att läsa om hela eposet i sommar... problemet är att jag har förlagt första boken på Landvetter...

förklara mer...har inte hört talas om det där? är det samma sorts humor eller?

Old Post Jun-21-2003 17:48 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
förklara mer...har inte hört talas om det där? är det samma sorts humor eller?

Hört talas om Intergalaktica Encyclopedia? Inte alls humor på det viset men om man läst LGTG bör man per hommage även ge sig ikast med Isaac Asimovs berättelser och dogman för hur en Sci-Fi ska skrivas.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jun-21-2003 18:02  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by A-Gren
Fattar det, Q3 e inge kul alls =)
Jag har fastnat i Cs-träsket, funderar på om man ska ta sig ut =)

ta dig ut ur det snabbt.... va riktigt grym på Soldier of Fortune... låg alltid i toppen varje gång jag spelade om jag inte låg 1:a som jag gjorde mestadels.. va hel grym... sen så förstörde jag det hela med att testa på CS och sen så började jag testa på andra half life mods och sen gick hela mitt SoF spelande helt åt helvete... men har dock funderat på att börja spela det igen för det e riktigt grymt.... för har man en gång lyckats bli riktigt grym på det på inte allt för lång tid så borde man la lyckas igen... eller?

har en del trevlig minnen från det fortfarande.

som typ en gång när jag körde capture the flag och jag och stuckit och snott andra lagets flagga och mina lag kamrater försökte ta tillbaka våran flagga för att jag skulle kunna ta poäng och jag hela tiden blev attackerad av nya fiender.. va ju fan själv på hela basen typ, men jag dödade varenda jävel.. fan va kul det va.. inte en jävel lyckades varken döda eller ens skada mig... kändes riktikt bra

eller en annan gång när jag körde alla mot alla va det nu kallas på en ganska liten bana men vi va ändå en del.... sprang bara runt hela tiden och mejade ner varenda jävel.. dog typ bara nån enstaka gång.. så jävla skoj va det... rulade totalt... gjorde jag på banan efteråt också tror inte jag va så jävla poppis direkt efter det
slutade med att jag stack efter att jag utklassat alla den gången..... men hittade fan inga som va tillräckligt bra.. hel jobbigt sånt.. man tröttnat fan tillslut på att döda alla och ligga i toppen.. man vill ju lära sig nått nån gång då och då typ.

och nej.. det va inte bara en bunt med newbies jag spelade mot

Old Post Jun-22-2003 01:04  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by dbl
va riktigt grym på Soldier of Fortune... låg alltid i toppen varje gång jag spelade om jag inte låg 1:a som jag gjorde mestadels.. va hel grym...

Lirade också en del sof, back in the old days, när spelet var nytt!

vi borde lira mot varandra nån gång..ska bara se om jag kan hitta skivan & installera spelet igen!

btw...vad har du kört med för namn & vilka klaner har du varit med i?

Old Post Jun-22-2003 09:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by Nyx
Lirade också en del sof, back in the old days, när spelet var nytt!

vi borde lira mot varandra nån gång..ska bara se om jag kan hitta skivan & installera spelet igen!

btw...vad har du kört med för namn & vilka klaner har du varit med i?

hmmm.. va fan va det jag kallade mig för... supadupafly har jag för mig

har aldrig varit med i några klaner... har typ blivit frågad och så, men har aldrig haft tid för det... iallafall när jag spelade det.

körde mitt egna race istället

ska nog fan ta och leta upp skivan innan jag tar och slänger ner alla mina spel i källaren

Old Post Jun-22-2003 13:31  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hello! Jag är ny =)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHouse/Electro May 2006 ~ID 4~ [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Rodd-Y-Ler "Lifesigns" (Vengeance Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:41.

Forum Rules: