Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Jul-14-2003 14:58
mynameistrance
tranceaddict
Registered: Sep 2002
van oostende naar westende (kzit daar op een kamping da weekend)
0u05 0u36
0u35 1u06
5u35 6u03 Rijdt niet op zon- en feestdagen.
6u05 6u33
6u35 7u03
--> 6h05 dus
of was dat sarcasme
Jul-14-2003 15:01
Nabistai
WodkAddict
Ik vermoed eerder dat hij het over die 8 uur had, is toch zo lang niet nee? Drinkt een paar glaaskes en ge zijt weg, no problem.
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jul-14-2003 16:10
mynameistrance
tranceaddict
nah, 't is meestal door de drank dat we niet te lang blijven
dus zou best deze keer nuchter blijven
(ps: de vorige post was ook sarcastisch bedoeld )
Jul-14-2003 16:46
Nabistai
WodkAddict
Originally posted by mynameistrance
(ps: de vorige post was ook sarcastisch bedoeld )
Dan moet ge maar smiliekes gebruiken, de mensen kunnen uit gewonen tekst ni opmaken of het sarcastisch is
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jul-14-2003 17:10
mynameistrance
tranceaddict
vandaar de ' '
mkay...
we zullen maar best on topic blijven zeker
Jul-14-2003 17:12
mynameistrance
tranceaddict
weuheuuw, heb wat volk geronseld en we gaan naar Push & Marco V:-)
ze zullen wel nog genoeg tickets verkopen aan de kassa zeker?
Jul-15-2003 13:41
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
maar ja!
don't worry.
Jul-15-2003 13:43
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Zo te zien gaan er veel BeTA's
dag 1
Steve-Austin
Buoyant
TatanaGirl
CygnusX
dag 2
djcresto
[BE]FusioN`--
tor8024
Buoyant
TatanaGirl
CygnusX
dag 3
djcresto
mynameistrance
Pumaz
Buoyant
TatanaGirl
CygnusX
Iemand een suggestie hoe we mede-BeTA's kunnen herkennen? De TA-t-shirts zijn er nog niet.
Jul-15-2003 14:03
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
^^ we zullen een dresscode moeten afspreken..
het zal in ieder geval wel nodig zijn, want de mensen met wie ik normaal zou gaan hebben afgezegd, dus anders moet ik alleen..
Jul-16-2003 08:46
TatanaGirl
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Ik denkt dat het moeilijk is voor een dresscode te verzinnen. Als we nu bijvoorbeeld zeggen dat iedereen in het groen moet zijn. Het is alleen maar een voorbeeld he dan gaan er nog niet-beta's zijn die daar zijn en die ook helemaal in het groen zijn. Mijn mening is dat een dresscode voor veel verwarring gaat zorgen. Ik heb wel een voorstel. Als we nu bijvoorbeeld afspreken dat alle beta's om 11 uur naar een of andere plek in oostende gaan en daar wachten. Dan zijn we toch zeker dat iedereen daar is. Het is maar een voorstel he. Maar ik denk dat dat makkelijker te realiseren is dat een dresscode. We moeten met mijn voorstel alleen een uur en een locatie afspeken en dan is alles geregeld. Hopelijk lukt het ons om iets af te spreken.
Groetjes
TatanaGirl
Jul-16-2003 11:37
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
^^ dat lijkt me inderdaad de beste oplossing.. iemand een voorstel?