Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-Fr Battle Of The Mixers vol.1
Pages (28): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
de toute facon, j'vous mange tous...

oh l'autre comment qu'il defie tlm
hâte d'entendre vos set les gars

Old Post Jun-23-2003 18:40  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Au fait est-ce qu'il existe un moyen de cacher certains threads à certains users ?

...Paske moi je sais qui va foutre la patée à tout le monde...koris

faut pas qu'il voit le thread...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-23-2003 18:42  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Excess`n`Trance
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by stanymi
Au fait est-ce qu'il existe un moyen de cacher certains threads à certains users ?

...Paske moi je sais qui va foutre la patée à tout le monde...koris

faut pas qu'il voit le thread...

Mdrrrrr kler que la ... ya pas photo !! mais 'tention, je juge qu'une fois que j'ai entendu et vos et j'en ai écouté aucun, c ton jamais dans TA-FR se cache un nouveau Tiesto ^^

Last edited by Excess`n`Trance on Jun-23-2003 at 19:08

Old Post Jun-23-2003 18:45  French Polynesia
Click Here to See the Profile for Excess`n`Trance Click here to Send Excess`n`Trance a Private Message Visit Excess`n`Trance's homepage! Add Excess`n`Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Keske c ke ce bordel de post excess ?
PTDR.
Il existe un petit bouton magik kil est génial le bouton :

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-23-2003 18:53  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

il ne te reste plus qu'a faire un XS

EDIT : Stan' tu as fini de copier sur moi !! ou j'va l'dire a la maitresse

Old Post Jun-23-2003 18:53  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
il ne tereste plus qu'a faire un XS

hé, hé, j'ai du te mettre un truc comme 30 secondes dans la gueule au moins..

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-23-2003 18:55  France
Excess`n`Trance
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
il ne te reste plus qu'a faire un XS

voila c corrigé ^^

Old Post Jun-23-2003 19:09  French Polynesia
Click Here to See the Profile for Excess`n`Trance Click here to Send Excess`n`Trance a Private Message Visit Excess`n`Trance's homepage! Add Excess`n`Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Tu me mangeras pas TonKs c'est promis

Old Post Jun-23-2003 19:16  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

a merde..

je propose que koris fasse parti des juges

Old Post Jun-23-2003 20:58  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

bon ben moi c pas gagné, g pas de vinyl, et mon cd le plus récent ct tekno.com 2001 offert à l'époque =)

par contre je veux bien faire juge (même si j'y connais pas grand chose, je noterais plus le choix des ziks =)), et si vous avez besoin d'un espace de stockage relativement rapide pour vos mix, je peux voir ce que je peux faire

sinon koris il vous latte ptet niveau mix, mais niveau tracklist il sera au meme point que tout le monde, vu que mp3 verboten

Old Post Jun-23-2003 22:42  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

ouai les trucs genre final scratch c pas du jeux...

Old Post Jun-24-2003 03:55  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Re: TA-Fr Battle Of The Mixers vol.1

quote:
Originally posted by Lytchix
C'est parti pour la première édition version TA-Fr!

Longueur du mix : entre 60 et 75 minutes, 75 minutes étant l'extrême limite.

Le mix rippé en mp3 sera envoyé, avec sa tracklist, en qualité minimum de 160kbps sur un FTP avant le 15 juillet 2003 minuit.
Pour le FTP, contactez-moi par PM et surtout NE POSTEZ PAS LA TRACKLIST SUR LE FORUM !

Inutile de préciser que le mix ne se fera qu'avec des vinyls ou des CD-R mais pas à partir de mp3s.

Enfin pour le style du mix, une tracklist 50% Trance minimum est exigée, ce qui sera plus juste pour comparer les sets.

Participants

01- mr_sick
02- malkovitch
03- DJ_TonKs
04- stanymi
05- MrFill'z
06- Transa.E.P
07- PEZ68
08- rafon3

Je propose 30 Juillet car je déménage la semaine prochaine donc ca sera chaud pour moi le 15.Merci

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-24-2003 06:25  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-Fr Battle Of The Mixers vol.1
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDarren Tate Eden Ibiza 2004 Track 11 [2009] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackmarco v - false light (marco V's thunderdub) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:27.

Forum Rules: