Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin beetje te veel airplay?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MennoB
Not Addicted Yet



Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
rank 1 is voor vuile homos die elke dag hun kont aflikken met een rietje


Misschien niet elke dag, want soms maken ze toch wel goede nummers hoor: Airwave, Untitled Song (samen met marco v).


___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Jun-24-2003 14:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

Pleur een end op Remy! de sets van Armin en Johan zijn echt totaal verschillend! natuurlijk draaien ze af een toe eenzelfde nummer maar dat jij ze hier nu over een kam scheert vind ik echt matig!
ik weet dat jij het altijd voor Johan Gielen opneemt en ik vind hem ook best okay maar Armin is voor mij persoonlijk dus echt wel 100 x beter!

Johan Gielen - Lift Off ID&T Radio 21-06-03
01 David Guetta vs Bowie - Just For One Day (Heroes)
02 Benjamin Bates - Thin Time
03 Laurent Konrad - Spread Love
04 Yomanda - You're Free
05 Rah - Wave (Airbase Mix)
06 Ronald Van Gelderen - Sustain
07 Darren Tate vs Jono Grant - Natural Creatures
08 Polaroid- So Damn Beautiful (Godzilla Mix)
09 Driftwood - Anything Goes
10 Spacediver - Unspoken (Svenson & Gielen Mix)
Hour 2
11 Dallas Superstars - Helium
12 Pro-tech - Dominating Power
13 The Gift - Love Angel
14 Darren Christian - Electrify
15 Ton TB - Electronic Malfunction
16 System F - Spaceman
17 Y.O.M.C. - Deftig (The Future)
18 ? - Perfect Blend
19 Moogwai - Neon (Kansai Mix)
20 Stephen JK - Puristick

Armin van Buuren - A State Of Trance Episode 102 19-06-2003
20:00 - 21:00 The Newest Tunes Selected
01 Benny Benassi - Satisfaction (Steve Murano Remix)
02 Lost Tribe - Gamemaster (2003 Remix)
03 Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub)
04 Midway - Amazon (Tune Of The Week)
05 Darren Tate & Jono Grant - Nocturnal Creatures (Future Favourite)
06 Fictivion vs C-Quence - Symbols
07 Ronski Speed - Iris
08 Donald & Giles - Weekend Wonder
21:00 - 22:00 Non-Stop In The Mix
01 Valentino - Flying
02 Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape Remix)
03 Jewel - Intuition (Markus Schulz Cold Harbour Remix)
04 DJ Emerson - E-Tonic
05 Mauritius - It's Our Future
06 Firewall - Sincere
07 NRC - Here Comes The Rain (Push Instrumental Mix)
08 Empyreal Sun - Twisted Reality
09 Armin van Buuren feat Victoria Horn - Wait For You (Song For The Ocean)
10 Dirty Bass - Hammer & Thongs

Groot verschil in tunes zou ik zo zeggen en over Armin die de tunes van zijn tweede uur links zou laten liggen..... als hij solo draait begint hij vaak met een aantal van dat soort nummers en wanneer ik naar mij persoonlijk kijk en ik zou naar Armin gaan voor een 2uur durende set en hij zou er (zoals Biohazard en Donna zeggen) van die progressive tunes door gooien zou dat zijn set voor mij alleen maar ten nadele komen, Armin moet lekker vlammen met goede trance!


___________________

Sasha!

Old Post Jun-24-2003 15:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet



Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
geneuklul SPERMA


18+ siesta??


___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Jun-24-2003 15:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

quote:
Originally posted by Original
zoals bijv. nummers van Bounderies of imagination.
tja en zoals iemand al opmerkte, armin is gewoon druk bezig.
Nieuw album, In a state of trance wat iedereen kent.


Sjah maar bounderies is master


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jun-24-2003 15:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by Remy D
maar hij is er vaak snel bij. vb RHCP - By the way (remix) werd hij ook op afgeschreven (iemand zei zelfs dat Cosmic Gate hem uitlachte daarvoor op TE) Maar nu hebben Marco V en Lucien Foort hem inmiddels ook gedraait in hun sets. Dus dan zijn die zeker ook schraal en goedkoop.


Lucien draait een zelfgemaakte versie al 9 maanden lang...

Maar goed hehe je hoeft al die armin topics toch niet te lezen en het is ook niet dat er iedere dag 2 nieuwe pagina's met nieuwe replies/topcis zijn.


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jun-24-2003 15:38  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict



Registered: Nov 2001
Location: Huizen, Holland

Gielen suigt gewoon omdat hij niet kan mixen en vooral niet weet hoe hij een set moet opbouwen (kijk eens naar zijn sensation 02 set )

Ik heb trouwens niet gezegd dat armin een slechte DJ is, want dat is hij zeker niet. Hij moet alleen ophouden met dat 'op safe draaien'. Meer experimenteren kwa style mag wel. Ik vind Jon O bir op dit moment echt 10x beter als Armin, niet alleen kwa techniek maar ook kwa platenkeus


___________________
This medicine is just what you deserve. Swallow choke and die!

Old Post Jun-24-2003 15:46 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Engeltje
tranceaddict



Registered: May 2003
Location:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

en de threads over Armin gaan over heerlijke trance muziek dus nooit téveel Armin-threads!


Helemaal mee eens dus he!!! kei lekkere muziek gewoon enne vraagje...


wat een geneuklul weer door een stel DWAZEN met een SPERMA in hun hoofd

Old Post Jun-24-2003 19:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Engeltje Click here to Send Engeltje a Private Message Add Engeltje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Over de radioshows had ik het niet. Maar over sets op feesten. En in dat opzicht gaat Armin steeds meer op Gielen lijken. Wat al vaker is gezegd: een Hitjesdraaier of een op Save draaier. En dat is dik jammer want in zijn show draait ie wel de onbekende nummers wat ook al vaker gezegd is. En steeds hoop ik als ik hem live zie dat hij die tunes draait en zich onderscheid van de rest maar steeds stelt hij me daarin weer teleur. Verder heb ik niks op hem aan te merken. Maar Armin is niet meer de Armin van 1 a 2 jaar geleden. Hij kan veel beter dan dat hij de laatste tijd laat zien. (buiten zijn show om)

En nogmaals ik vind Armin nog steeds een top 5 dj alleen als hij weer wordt als vroeger is het een top 3 dj.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-24-2003 20:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Pleur een end op Remy! de sets van Armin en Johan zijn echt totaal verschillend! natuurlijk draaien ze af een toe eenzelfde nummer maar dat jij ze hier nu over een kam scheert vind ik echt matig!
ik weet dat jij het altijd voor Johan Gielen opneemt en ik vind hem ook best okay maar Armin is voor mij persoonlijk dus echt wel 100 x beter!




Volgende x als ik je zie dan ff vind ik wel geil als je dan zo'n Equadors bekkie heb.




___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-24-2003 21:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK



Registered: Feb 2003
Location: Almere

quote:
Originally posted by Biohazard
Gielen suigt gewoon omdat hij niet kan mixen en vooral niet weet hoe hij een set moet opbouwen (kijk eens naar zijn sensation 02 set )

Ik heb trouwens niet gezegd dat armin een slechte DJ is, want dat is hij zeker niet. Hij moet alleen ophouden met dat 'op safe draaien'. Meer experimenteren kwa style mag wel. Ik vind Jon O bir op dit moment echt 10x beter als Armin, niet alleen kwa techniek maar ook kwa platenkeus


mee eens

Old Post Jun-24-2003 21:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Volgens mij lijkt Armin alleen maar een hitjes draaier omdat wij alle tunes uit ASOT uit onze kop kennen... Voor de rest van Nederland geldt dat niet

Old Post Jun-25-2003 02:45 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by FunkySimon
over 20 jaar zijn zowel tiesto als johan als armin, allemaal ouwe knarren die in een huisje op de veluwe zitten.


Maak daar maar een huisje op een zonnig oord van. Meer dan terecht overigens


___________________

Old Post Jun-25-2003 10:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin beetje te veel airplay?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback'You Give The Love' [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEmpirical Labs - Timeloss (Original Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:50.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!