Originally posted by DJ_Siesta
rank 1 is voor vuile homos die elke dag hun kont aflikken met een rietje
Misschien niet elke dag, want soms maken ze toch wel goede nummers hoor: Airwave, Untitled Song (samen met marco v).
___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz
Jun-24-2003 14:59
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Pleur een end op Remy! de sets van Armin en Johan zijn echt totaal verschillend! natuurlijk draaien ze af een toe eenzelfde nummer maar dat jij ze hier nu over een kam scheert vind ik echt matig!
ik weet dat jij het altijd voor Johan Gielen opneemt en ik vind hem ook best okay maar Armin is voor mij persoonlijk dus echt wel 100 x beter!
Johan Gielen - Lift Off ID&T Radio 21-06-03
01 David Guetta vs Bowie - Just For One Day (Heroes)
02 Benjamin Bates - Thin Time
03 Laurent Konrad - Spread Love
04 Yomanda - You're Free
05 Rah - Wave (Airbase Mix)
06 Ronald Van Gelderen - Sustain
07 Darren Tate vs Jono Grant - Natural Creatures
08 Polaroid- So Damn Beautiful (Godzilla Mix)
09 Driftwood - Anything Goes
10 Spacediver - Unspoken (Svenson & Gielen Mix)
Hour 2
11 Dallas Superstars - Helium
12 Pro-tech - Dominating Power
13 The Gift - Love Angel
14 Darren Christian - Electrify
15 Ton TB - Electronic Malfunction
16 System F - Spaceman
17 Y.O.M.C. - Deftig (The Future)
18 ? - Perfect Blend
19 Moogwai - Neon (Kansai Mix)
20 Stephen JK - Puristick
Armin van Buuren - A State Of Trance Episode 102 19-06-2003
20:00 - 21:00 The Newest Tunes Selected
01 Benny Benassi - Satisfaction (Steve Murano Remix)
02 Lost Tribe - Gamemaster (2003 Remix)
03 Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub)
04 Midway - Amazon (Tune Of The Week)
05 Darren Tate & Jono Grant - Nocturnal Creatures (Future Favourite)
06 Fictivion vs C-Quence - Symbols
07 Ronski Speed - Iris
08 Donald & Giles - Weekend Wonder
21:00 - 22:00 Non-Stop In The Mix
01 Valentino - Flying
02 Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape Remix)
03 Jewel - Intuition (Markus Schulz Cold Harbour Remix)
04 DJ Emerson - E-Tonic
05 Mauritius - It's Our Future
06 Firewall - Sincere
07 NRC - Here Comes The Rain (Push Instrumental Mix)
08 Empyreal Sun - Twisted Reality
09 Armin van Buuren feat Victoria Horn - Wait For You (Song For The Ocean)
10 Dirty Bass - Hammer & Thongs
Groot verschil in tunes zou ik zo zeggen en over Armin die de tunes van zijn tweede uur links zou laten liggen..... als hij solo draait begint hij vaak met een aantal van dat soort nummers en wanneer ik naar mij persoonlijk kijk en ik zou naar Armin gaan voor een 2uur durende set en hij zou er (zoals Biohazard en Donna zeggen) van die progressive tunes door gooien zou dat zijn set voor mij alleen maar ten nadele komen, Armin moet lekker vlammen met goede trance!
___________________
Sasha!
Jun-24-2003 15:01
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
geneuklul SPERMA
18+ siesta??
___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz
Jun-24-2003 15:03
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by Original
zoals bijv. nummers van Bounderies of imagination.
tja en zoals iemand al opmerkte, armin is gewoon druk bezig.
Nieuw album, In a state of trance wat iedereen kent.
Sjah maar bounderies is master
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jun-24-2003 15:16
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Remy D
maar hij is er vaak snel bij. vb RHCP - By the way (remix) werd hij ook op afgeschreven (iemand zei zelfs dat Cosmic Gate hem uitlachte daarvoor op TE) Maar nu hebben Marco V en Lucien Foort hem inmiddels ook gedraait in hun sets. Dus dan zijn die zeker ook schraal en goedkoop.
Lucien draait een zelfgemaakte versie al 9 maanden lang...
Maar goed hehe je hoeft al die armin topics toch niet te lezen en het is ook niet dat er iedere dag 2 nieuwe pagina's met nieuwe replies/topcis zijn.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jun-24-2003 15:38
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Location: Huizen, Holland
Gielen suigt gewoon omdat hij niet kan mixen en vooral niet weet hoe hij een set moet opbouwen (kijk eens naar zijn sensation 02 set )
Ik heb trouwens niet gezegd dat armin een slechte DJ is, want dat is hij zeker niet. Hij moet alleen ophouden met dat 'op safe draaien'. Meer experimenteren kwa style mag wel. Ik vind Jon O bir op dit moment echt 10x beter als Armin, niet alleen kwa techniek maar ook kwa platenkeus
___________________
This medicine is just what you deserve. Swallow choke and die!
Jun-24-2003 15:46
Engeltje
tranceaddict
Registered: May 2003
Location:
quote:
Originally posted by Partyhardy!
en de threads over Armin gaan over heerlijke trance muziek dus nooit téveel Armin-threads!
Helemaal mee eens dus he!!! kei lekkere muziek gewoon enne vraagje...
wat een geneuklul weer door een stel DWAZEN met een SPERMA in hun hoofd
Jun-24-2003 19:07
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Over de radioshows had ik het niet. Maar over sets op feesten. En in dat opzicht gaat Armin steeds meer op Gielen lijken. Wat al vaker is gezegd: een Hitjesdraaier of een op Save draaier. En dat is dik jammer want in zijn show draait ie wel de onbekende nummers wat ook al vaker gezegd is. En steeds hoop ik als ik hem live zie dat hij die tunes draait en zich onderscheid van de rest maar steeds stelt hij me daarin weer teleur. Verder heb ik niks op hem aan te merken. Maar Armin is niet meer de Armin van 1 a 2 jaar geleden. Hij kan veel beter dan dat hij de laatste tijd laat zien. (buiten zijn show om)
En nogmaals ik vind Armin nog steeds een top 5 dj alleen als hij weer wordt als vroeger is het een top 3 dj.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Pleur een end op Remy! de sets van Armin en Johan zijn echt totaal verschillend! natuurlijk draaien ze af een toe eenzelfde nummer maar dat jij ze hier nu over een kam scheert vind ik echt matig!
ik weet dat jij het altijd voor Johan Gielen opneemt en ik vind hem ook best okay maar Armin is voor mij persoonlijk dus echt wel 100 x beter!
Volgende x als ik je zie dan ff vind ik wel geil als je dan zo'n Equadors bekkie heb.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Originally posted by Biohazard
Gielen suigt gewoon omdat hij niet kan mixen en vooral niet weet hoe hij een set moet opbouwen (kijk eens naar zijn sensation 02 set )
Ik heb trouwens niet gezegd dat armin een slechte DJ is, want dat is hij zeker niet. Hij moet alleen ophouden met dat 'op safe draaien'. Meer experimenteren kwa style mag wel. Ik vind Jon O bir op dit moment echt 10x beter als Armin, niet alleen kwa techniek maar ook kwa platenkeus
mee eens
Jun-24-2003 21:13
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Volgens mij lijkt Armin alleen maar een hitjes draaier omdat wij alle tunes uit ASOT uit onze kop kennen... Voor de rest van Nederland geldt dat niet
Jun-25-2003 02:45
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by FunkySimon
over 20 jaar zijn zowel tiesto als johan als armin, allemaal ouwe knarren die in een huisje op de veluwe zitten.
Maak daar maar een huisje op een zonnig oord van. Meer dan terecht overigens