|
Er is MEGA gedraaid,Scott was erggg lekker maar sorry.....Dazzle overrulede misschien nog wel,my god what a god
No words iig over het draaien,bij binnenkomst Jelle Faber,erggggg lekker,verrassende oudere tranceplaten die niet HEEL bekend waren maar bekend genoeg om je te laten flippen
Mark van Bekkum draaide lekker,ik denk als Scott en Dazzle er niet nakwamen dat je t zelfs goed genoemd had,maar sjees,die 2 achter elkaar WHAAAAAA!:P
De muziek was geweldig en Onno zorgde voor een verrassing en verlaat tijdelijk de crew met een dikke afsluiter *grinz*
We wachten met smart op zijn terugkomst en tot die tijd zullen we treurennnn en treurennnnn
We zullen springen van verdriet;p
2 maanden gaan snel,voor je t weet ben je er weer hoor Onno,BIGGGG hug
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|